Vraag

Dubbele pech

  • 31 January 2022
  • 31 reacties
  • 735 Bekeken

Reputatie 7
Badge +17

Hoi ik wilgraag vragen wat ik moet doen. Ik zal vertellen wat er aan de hand is. Ik ben een jongen van 12 en ik ben eigenlijk best wel verliefd op een meisje. Ik wou haar een tijdje geleden vragen maar er kwam wat tussen. Dit is wat er gebeurde. 

  1. ik zit op handbal en zij ook en ze zit bij mij op school. Net voordat alles weer dicht moest hadden we training. En we moesten een worp en een houding leren die ik echt niet goed kan. het lukt me gewoon niet goed. De trainers een man en een vrouw die dachten dat ik aan het verpesten was en het extra deed. Maar dat was niet zo ik kon het gewoon niet. Maar toen kreeg ik daar te horen van ga maar naast het doel staan en draai je maar om. We hoeven je niet te zien als je zo doet. Dus ik sta daar de hele tijd. Ik wist niet wat ik moest doen. Gewoon maar stom staan. En mijn handen  had ik op de rug of soms in mijn zij en ik wist niet hoe ik moest doen. En mijn kniesokken waren afgezakt en daar lachten ze om.  Ik kon hun niet zien want ik stond andersom. Ik voelde me heel onzeker ook.En zij was daar dus bij.  Ik vond het echt erg.
  2. . en toen later op school was ik in de gymles met een andere jongen een beetje aan het lol maken, ik geef toe dat we wel vervelend waren. En daar gebeurde het mij weer. Ik moest voor straf opdrukken en aan het wandrek en toen met mijn handen op dat wandrek  blijven staan  . Het is zo gek dat ik dat toen ook moest.  En zij was daar ook bij zit ook bij mij in de klas.

En nou durf ik haar dus nooit meer te vragen om verkering. Ik ben bang dat zij mij een sukkel vind omdat ik zo voor kijk heb gestaan. want ze moesten allemaal om me lachen en zij lachte ook wel. Ik heb niks verder aan haar gevraagd ik weet het niet. Ik stond er zo belachelijk en beschaamd bij dat ik echt denk dat ik voor de meisjes en voor haar nu een echte loser ben.

wat moet ik doen? het haar uitleggen? Of excuses maken dat ik zo schamend af ging ? kunnen jullie mij helpen ?

Verdrietige groetjes van Julian


31 reacties

Reputatie 5
Badge +3

 @Julian12 Aww dat is goed om te horen zeg! Ik kijk wel zo in je topics

Groetjes Rowena X 

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb aan iedereen heel veel steun gehad hiermee !  En @Emmalove  in dit topic kwam Sankonijn vertellen dat hij ook zo'n straf had meegemaakt. Met zwemmen of zoiets, best erg.  Daarom was hij ook een soulmate. Een jongen dus ook 😉 13 was hij. Had ik veel aan. Je vroeg het in de andere topic maar hier kon ik je antwoorden. Groetjes Julian Xx 

Ps ik had aan iedereen veel steun hoor !

Hey @Julian12 ,

Ik reageer een beetje laat, en je hebt ook al veel reacties gehad maar ik wil het toch nog even kwijt,

jij hoeft je niet te veranderen voor iemand omdat ze je anders niet leuk vinden, jij bent zoals je bent en als je je anders gaat gedragen of anders doet krijg je waarschijnlijk meer problemen dan dat je er van profiteerd, ook ben ik van mening dat iemand  je leuk moet vinden zoals jij bent! zoals ik al eerder bij een topic van jou heb gezegt, je bent wie je bent. Daar kan je nou eenmaal niks aan veranderen. En als ze je leuk vind zal ze je accepteren zoals je bent!

En je bent geweldig zoals je bent 😘

Mvg,
Just talking

 

Reputatie 4
Badge +3

Hoi allemaal. Ik heb wel gevraagd ook aan anderen en haar en ze bekijken mij niet anders gelukkig. Vonden me juist wel grappig, zielig, stoer enzo precies zoals jullie zeiden en ja de straf zag er dom uit maar word er niet op aangekeken 😄 voelt wel opgelucht.  Maar ik wil het toch liever niet weer haha ;) . Nou en ze vind mij heel aardig en knap en van alles maar ze is niet verliefd. Maarja het moet wel van 2 komen dus ik droom lekker verder over nieuwe leuke lieve mensjes die ik ga tegenkomen 😊 ik ben nu best happy dat ze mij iig geen loser vinden.  

Heel veel thanks nog weer ! Ik blijf mooi op dit forum ik heb nog vragen genoeg van binnen en help graag anderen. Grtz en dikke kus Liefs Julian XXX

 

 

Knap dat je er zo over denkt 

Reputatie 7
Badge +17

@Ikwiljehelpen  en @justtalking  dankjewel !  Beetje late reactie ik ben lang niet geweest. XxX Julian

Reputatie 7
Badge +17

* late reactie van mijzelf bedoelde ik :)

Reageer