Vraag

Dromen over iemand

  • 29 July 2018
  • 7 reacties
  • 142 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey!

K heb al een tijdje dat ik over iemand droomd, en miss vind k degene ook leuk ene kant vind k degene niet leuk en andere kant wel.

Maar k heb wel een oogcontact met degene gehad en we keken best wel tijdje naar elkaar.
K kan wel gewoon normaal contact met degene maken, maar één of andere manier kwam hij in mijn dromen.
Wat ik altijd al af vroeg als ik over degene droomt, droomt degene dan ook over jou? Dus dat je allebei in de zelfde droom zit (sorry als jullie mij niet snappen)

alvast bedankt
Xjes S

7 reacties

Omg dit heb ik ook
Maar die jonge ziet me niet staan en weet dat ik hem leuk vind
Dus ik ben ook een beetje de loser van de klas

Ik zit in de 3e
Reputatie 3
Badge +8
dat als je over iemand droomt dat je zelfs soms het gevoel van degene kan voelen hoe hij/zij zich voelt

Het zou mij niets verbazen als dit uit een consult van Astro TV komt, dus dit klinkt voor mij als onzin. Overdag kan je niet iemands gevoelens uitlezen en diezelfde ervaren, dus dan gaat dat 's nachts ook niet lukken. Echter als het bewezen is, is het bewezen. 'Maar heb wel gelezen' Dus heb je hier een (betrouwbare) bron voor?
Hoi

Je droomt over iemand die je aan de ene kant leuk vindt, maar aan de andere kant niet. Dat kan verwarrend zijn. Als ik het goed begrijp, kan je je herinneren wat je droomt. Is het een idee om een boekje en een pen naast je bed te leggen, zodat je, als je wakker wordt, kan opschrijven wat je gedroomd hebt? Misschien biedt dat meer duidelijkheid in je hoofd. Het kan nog meer duidelijkheid bieden door met die persoon contact te zoeken.

Groetjes
x
In een droom verwerk je wat je hebt gezien, gehoord, gevoeld, gedacht, geroken, etc. Eigenlijk alle prikkels die je hebt waargenomen. Je hersenen voegen daar wat fantasie aan toe en voilà, je hebt je eigen, unieke droom.

Het is onmogelijk dat die ander hetzelfde droomt als jij. Tot zover bekend...

Dromen kunnen zeer zeker echt voelen. Net zoals je in het echt het gevoel van iemand anders (denkt te) voelen, kan dat dus ook in een droom.

Misschien een idee om diegene in het echt aan te spreken en contact te zoeken?
Maar heb wel gelezen en word ook veel gezegd idk of je ook zo over denkt dat als je over iemand droomd dat je zelfs soms het gevoel van degene kan voelen hoe hij/zij zich voelt.
(Sorry als ik veel vraag)

Hey,

Dat hij precies dezelfde droom als jij hebt is praktisch onmogelijk. Het is natuurlijk wel mogelijk dat hij over jou droomt, maar dan op een ander moment en in een andere situatie. Een droom ontstaat en zit namelijk alleen in jouw hoofd. Dus nee; jullie dromen (zeer waarschijnlijk) niet dezelfde droom.
Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Dat hij precies dezelfde droom als jij hebt is praktisch onmogelijk. Het is natuurlijk wel mogelijk dat hij over jou droomt, maar dan op een ander moment en in een andere situatie. Een droom ontstaat en zit namelijk alleen in jouw hoofd. Dus nee; jullie dromen (zeer waarschijnlijk) niet dezelfde droom.
Oja toevoeging ik droom regelmatig over degene

Reageer