Dromen die uitkomen of een betekenis hebben.

• 6 October 2012
  • 39 reacties
  • 2210 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hallo,

Ik ga het over een nogal raar onderwerp hebben,
maar ik heb soms dromen die uitkomen of een betekenis hebben,
en hoor bijv een abulance of brandweerauto en dan is er de volgende dag een abulance of brandweerauto..
tzelfde bij mn dromen.
kheb ook vaak erg slechte dromen,
rust nooit echt goed..
ben erg veel moe.

Is er nog iemand die hier last van heeft?

39 reacties

ik heb dat ook 
soms niet alleen wanneer ik slaap maar ook overdag
dan heb ik een droom gehad en dan weet ik wanneer die uitkomt!
en overdag zie ik ook wel is plaatjes in mijn hoofd
bijv. van een hoek van een kamer die ik dan later zie
ik slaap dan ook weinig net zoals jij
maar ik houd mezelf zo lang als mogelijk wakker 

groetjes, namen

PS: het is trouwens ambulance en niet abulance ;)
Ik begrijp heel goed wat je bedoeld.
Ik heb het zelf ook, ongeveer 1 keer per week slaap ik ontzettend weinig, misschien zelfs maar 1 uur.
Dat wat ik dan heb gedroomd die nacht schrijf ik op en onthoud ik, het is nog nooit gebeurd dat het NIET uitkwam.
Ik vind het best vervelend af en toe, maar ik ben er inmiddels aan gewend en probeer er niet te veel aan te denken of mee te doen.
Net zoals Namen hou ik mezelf ook wakker, het helpt niet echt ;)

Succes in ieder geval!
Liefs,
BlueRose
@namen

Word je het dan op een geef moment niet zat?
dingen die uit komen, dingen zien etc..?

jah weet ik, maar khad al gestuurd zonder m xD
@BlueRose

Ben blij dat je me begrijpt!
ik zie soms een soort foto in m'n hoofd en een paar dagen later komt 'ie uit. zoals wat een vriendin tegen me zecht in de pauze ofzo. dan kan ik me ff niet meer consentreren. sommige mensen hebben het wel en sommige niet. ik dacht ook dat ik de enige was, maar de helft van m'n klas blijkt het te hebben! niemand heeft het er alleen over omdat ze bang zijn raar te worden gevonden...
succes
XXX, Yasmini1234
@Yasmini1234
ahw vervelend.
ty
Ik heb eigenlijk heel veel keer in mijn hoofd gezien hoe mensen die ik ga zien eruit zien(kwa gezicht)!
Dus toen ik naar de 1e ging herkende ik gewoon de kinderen(kwa uiterlijk)! Heel vreemd he?!
Zonder dat ik er bij nadacht!!

Ik kan heel vaak dingen zien aankomen! Maar dan 1 sec. eerder! :S 
indd vreemd, heb ik ookaf en toe last van.
dat laatste heb ik nooit gehad, maar lijkt me wel handig!
Ik heb daar niet echt last van, als je dat denkt! Het is juist leuk! 
Beelden herkennen! xD

Daardoor voel ik mij best speciaal en dat ik een bijzondere gave heb!
Oke.
Nee bij mij is het anders..
soms maken dingen me zelfs bang..
heb ook eens gehad dat ik dingen in de spiegel zie, of als ik in de nacht wakker word en dan iemand in mn kamer zie..
kwee niet of je snapt wat ik bedoel/? :S
Oke.
Nee bij mij is het anders..
soms maken dingen me zelfs bang..
heb ook eens gehad dat ik dingen in de spiegel zie, of als ik in de nacht wakker word en dan iemand in mn kamer zie..
kwee niet of je snapt wat ik bedoel/? :S

Ik weet wat jij bedoelt.
Ik ben best bang in het donker en dan als ik in bed lig dan lijkt het alsof ik iets zie.
Komt het doordat ik gwn bang ben in het donker en het daardoor het verbeeld?
Of een andere reden?

Telkens als ik in bed lig, voel ik mij heel bijzonder/speciaal! Het klinkt gek maar tis echt waar!
Het lijkt alsof IK speciaal ben geboren!! Het lijkt alsof ik een bepaalde doel heb! Het lijkt als of.. ik iets ben...
Ik denk dat het komt doordat ik in IETS geloof waar NIEMAND anders in gelooft! (dat IETS vinden heel veel mensen, vooral volwassenen,mijn moeder ook; "KINDERACHTIG!". Terwijl er kinderen zijn die op internet zeggen dat je NOOIT te oud bent voor iets! Dit houd ik daarom geheim. Als ik dat IETS was had ik bewijs dat het NIET kinderachtig is en geloofden mensen dit net als IK!)

Weet je; Ik heb het nu steeds over IETS he?! Misschien is het beter om het verhaal te vertellen, maar alleen als niemand mij dan uitlacht en dergelijke. (Jullie zullen het vast wel ... vinden!) 

Oké, *Slik*.... voordat ik begin, wil ik graag zeggen, dat de een het best bijzonder gaat vinden en de ander denkt dan weer; "Ja, ja! Waar heeft die het weer over? Geloof ik niet!". 
Oké, ik ga beginnen met mijn verhaal;

Ik ben "Nozieva" en kom uit het buitenland en ben nu 14 jaar. Toen ik met mijn moeder naar Nederland kwam was ik 9! Best oud zul je denken en dat was ook zo! Ik keek toen tekenfilms(nu nóg steeds, want ik vind ze nóg steeds leuk). Maar mijn lievelingsprogramma die ik toen zag was; WINX CLUB(Ik weet niet of jullie het kennen). Sinds ik winx club kijk, was dat meteen OOK mijn lievelingsmuziek etc. NU is dat NOG STEEDS zo! Sindsdien geloof ik gewoon in FEEEN, elfjes etc.! En dat blijft ook zo! 

Een keer zag ik op internet dit soort dingen; (Hier zie je een voorbeeld)

Winx Club Kinderachtig?! No Way!

"Sommige mensen vinden winx club kinderachtig, dat komt doordat er zoveel speelgoed wordt gemaakt voor KLEINE kinderen! Als de mensen winx club kinderachtig vinden, laat ze dat dan maar denken! Hun boeit het ze toch niks!! Dus schaam je niet voor als je dat nog leuk vindt!......."

(Als jullie denken dat ik gek ben ofzo, dan kan je beter maar niet reageren op mijn reactie. 🙂 )
Maar goed waar was ik. O ja, ik wou vertellen hoe ik mij zo speciaal voel! En daardoor misschien speciale gave heb?!

Net als in de tekenfilm(Winx Club) GELOOF ik dat ik een FEE ben! En dat mij heleboel veranderd! Ik vraag me steeds af waarom ik precies deze gave heb, als dat feeengedoe NIET waar is of wel waar is!
Er zijn nog zoveel vragen onbeantwoord! 😞 Ik haat zulke vragen!

Dit was ongeveer mijn verhaal!

Ik hoop dat jullie mij begrijpen/geloven! En niet mij uitlachen en dergelijke! (Dat is toch tegen de forumregels! 😉 )

Liefs Nozieva

PS. Als je vragen aan mij hebt, stel ze dan gerust! Want ik ben blij als ik hier ALLES ff kwijt ben!
PSS. Reageer please! 🙂
als je in een gedacht eerst iets ziet, en het daarna echt terugziet, of als je denk dat je dit al eerder hebt gezien,, heet dat een dejavu (weet alleen niet hoe je t schrijft :)

heel veel mensen hebben hier last van.
praat er een keer met je ouders over, of ga een keertje langs de huisarts voor slaapproblemen

succes! x Anoniemm_
@nozieva, het is maar net wat jij leuk vind. wat anderen er van denken vind jij onzin, dat is goed!
kom voor jezelf op en ga gwn zo door!

xx
als je in een gedacht eerst iets ziet, en het daarna echt terugziet, of als je denk dat je dit al eerder hebt gezien,, heet dat een dejavu (weet alleen niet hoe je t schrijft :)

praat er een keer met je ouders over, of ga een keertje langs de huisarts voor slaapproblemen

succes! x Anoniemm_

1) Ik heb nergens last van!
2) Ik vraag mij gwn af waarom ik precies zo'n speciale gave heb!
3) MIJN verhaal gaat niet echt over "dromen"!

Wil iemand alsjeblieft MIJN verhaal goed lezen/goed begrijpen?
Want ik zeg NIET dat ik ergens "last" van heb!
En willen jullie ook reageren op mijn verhaal? Please?? :(

Gr. Een bijzonder meisje Nozieva
@nozieva, het is maar net wat jij leuk vind. wat anderen er van denken vind jij onzin, dat is goed!
kom voor jezelf op en ga gwn zo door!

xx

Ik ga ook zo door, maar ik vraag het mij af;
Moet ik dit allemaal blijven geheim houden(op openbare plaatsen), als ik (nóg) geen bewijzen heb?
Ik bedoel; Als ik een fee ben, had ik gwn bewijs! 

Gr. Nozieva

PS. Wat vinden jullie(ook de kindertelefoon medewerkers) van mijn verhaal??
Geloven jullie het?
Ik weet wat jij bedoelt.
Ik ben best bang in het donker en dan als ik in bed lig dan lijkt het alsof ik iets zie.
Komt het doordat ik gwn bang ben in het donker en het daardoor het verbeeld?
Of een andere reden?

Telkens als ik in bed lig, voel ik mij heel bijzonder/speciaal! Het klinkt gek maar tis echt waar!
Het lijkt alsof IK speciaal ben geboren!! Het lijkt alsof ik een bepaalde doel heb! Het lijkt als of.. ik iets ben...
Ik denk dat het komt doordat ik in IETS geloof waar NIEMAND anders in gelooft! (dat IETS vinden heel veel mensen, vooral volwassenen,mijn moeder ook; "KINDERACHTIG!". Terwijl er kinderen zijn die op internet zeggen dat je NOOIT te oud bent voor iets! Dit houd ik daarom geheim. Als ik dat IETS was had ik bewijs dat het NIET kinderachtig is en geloofden mensen dit net als IK!)

Weet je; Ik heb het nu steeds over IETS he?! Misschien is het beter om het verhaal te vertellen, maar alleen als niemand mij dan uitlacht en dergelijke. (Jullie zullen het vast wel ... vinden!) 

Oké, *Slik*.... voordat ik begin, wil ik graag zeggen, dat de een het best bijzonder gaat vinden en de ander denkt dan weer; "Ja, ja! Waar heeft die het weer over? Geloof ik niet!". 
Oké, ik ga beginnen met mijn verhaal;

Ik ben "Nozieva" en kom uit het buitenland en ben nu 14 jaar. Toen ik met mijn moeder naar Nederland kwam was ik 9! Best oud zul je denken en dat was ook zo! Ik keek toen tekenfilms(nu nóg steeds, want ik vind ze nóg steeds leuk). Maar mijn lievelingsprogramma die ik toen zag was; WINX CLUB(Ik weet niet of jullie het kennen). Sinds ik winx club kijk, was dat meteen OOK mijn lievelingsmuziek etc. NU is dat NOG STEEDS zo! Sindsdien geloof ik gewoon in FEEEN, elfjes etc.! En dat blijft ook zo! 

Een keer zag ik op internet dit soort dingen; (Hier zie je een voorbeeld)

Winx Club Kinderachtig?! No Way!

"Sommige mensen vinden winx club kinderachtig, dat komt doordat er zoveel speelgoed wordt gemaakt voor KLEINE kinderen! Als de mensen winx club kinderachtig vinden, laat ze dat dan maar denken! Hun boeit het ze toch niks!! Dus schaam je niet voor als je dat nog leuk vindt!......."

(Als jullie denken dat ik gek ben ofzo, dan kan je beter maar niet reageren op mijn reactie. 🙂 )
Maar goed waar was ik. O ja, ik wou vertellen hoe ik mij zo speciaal voel! En daardoor misschien speciale gave heb?!

Net als in de tekenfilm(Winx Club) GELOOF ik dat ik een FEE ben! En dat mij heleboel veranderd! Ik vraag me steeds af waarom ik precies deze gave heb, als dat feeengedoe NIET waar is of wel waar is!
Er zijn nog zoveel vragen onbeantwoord! 😞 Ik haat zulke vragen!

Dit was ongeveer mijn verhaal!

Ik hoop dat jullie mij begrijpen/geloven! En niet mij uitlachen en dergelijke! (Dat is toch tegen de forumregels! 😉 )

Liefs Nozieva

PS. Als je vragen aan mij hebt, stel ze dan gerust! Want ik ben blij als ik hier ALLES ff kwijt ben!
PSS. Reageer please! :)

Nice dat je het kwijt bent!

succes! x Anoniemm_

Haha mn ma zal me niet geloven!
Okedat van die dromen geloofd ze wel omdat ze zelf ziet dat ze uitkomen..
maar dat van dingen zien ens geloofd ze niet..
ze zegt dat dat gwn in mn hoofd zit..
Haha mn ma zal me niet geloven!
Okedat van die dromen geloofd ze wel omdat ze zelf ziet dat ze uitkomen..
maar dat van dingen zien ens geloofd ze niet..
ze zegt dat dat gwn in mn hoofd zit..

Mijn moeder zou dat wel geloven! 😛
Geloof In Jezelf En Je Dromen Komen uit! 
xD

Dit heb ik van winx club!
Haha oke xD
Geloof In Jezelf En Je Dromen Komen uit! 
xD

Dit heb ik van winx club!

Dit is ook echt waar he! ;)

Dus ik geloof dat ik een fee ben! Dus alles wat ermee te maken heeft komt uit!! En mijn droom is ook dus om een fee te zijn! :D 
(Sorry, ik praat zeker onzin he?! Je weet wel, met feeen.. 😢 )
Haha mop kzeg n iet dat je onzin praat ;-)
ieder persoon heeft waar die in geloofd!
Haha mop kzeg n iet dat je onzin praat ;-)
ieder persoon heeft waar die in geloofd!

Maar wat vinden jullie van Winx Club(Feeën!)??
Haha vind ze wel nicee..
maar kgeloof er niet in ofs ;$
Weet je!

Mensen zeggen eigenlijk wel:"Ik geloof in god" of "Ik geloof er niet in!", maar er is eigenlijk NOOIT bewijs! ;(
(Bijbel is eigenlijk ook geen bewijs!)

Dus je kan eigenlijk NOOIT weten of iets echt of niet echt is! ;)
(Behalve als je het zelf meemaakt!) En daarom ga ik voor alle zekerheid mijn krachten proberen te gebruiken, want misschien bestaan feeen toch?! Kijk maar op de site van winx club(winxclub.com) en ga dan naar het "Forum"! Daar heb ik ook gereageert(onder de naam "Nozieva", netals hier)bijhet onderwerp"bestaan feeen toch?!". Ik las al die reacties en... 
eigenlijk... NIEMAND weet of iets echt waar is of niet waar tot je het zelf meemaakt!

Dus mensen kunnen wel zeggen dat ze er niet in geloven, maar ze weten nooit zeker of het niet bestaat! ;)

Dat wou ik ff zeggen!

Reageer