Door volle maan voel ik me anders, herkennen jullie dit?

  • 26 February 2015
  • 6 reacties
  • 483 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hey mensen,
ik wilde hier graag even mij n verhaal kwijt n jullie op het einde nog een vraag stellen.
de laatste tijd is denk ik wel mijn hele leven omgegooit, voor jullie dit lezen DIT IS NIET NEP. ik maak hier geen grapjes over en dit is mijn echte ervaring geweest.
ik geloof sterk dat er meer bestaat dan aarde, maan en sterren. ik denk dat er darbuiten ook nog verloren ziellen zijn of wij noemen ze ookwel geesten. de verloren ziellen zouden geen rust hebben gevonden en hun dood niet aanvaard hebben. sinds mijn 1e kan ik al geesten ookwel die mensen zien en is er altijd al iets anders aan me geweest. ik ben iemand die heel vatbaar is voor "slechte dingen". ik geloof sterk dat er iets is als het 'kwade' en 'het goede'. niet persee in god of satan want ik ben verder niet toegeweid aan de kerk ofzo. maar ik geloof wel sterk dat er iets is. verder denk ik ook dat "slechte mensen" dat daatr ook slechte dingen mee word gedaan...
nu zeg ik niet dat ik en een vriend van mij slechte mensen zijn maar het begon allemaal een paar maanden geleden.
het begon met hele kleine dingentjes die totaal niet opvielen, zoals vaker naar volle maan kijken en soms wat anders uit je ogen kijken maar niet echt iets wat extreem was. maar hoe verder de tijd ging, hoe sterker het gevoel werd, ik moest naar buiten met volle maan, had hele levendige dromen en had constant het gevoel dat er iemand was. ik ontmoette na een tijdje iemand, we hadden dit allebij en wisten dit niet van elkaar. ondertussen groeide mijn gevoel en in die maanden ben ik echt een heel ander persoon geworden. mijn moeder vroeg op een dag wat ik had gedaan, ik vroeg waarom, waarop zij antwoorde: "je hoek tanden zijn gegroeid lijkt het wel". ik heb mn moeder ook vaak aangekeken waarop ze vroeg waarom ik zo anders it mijn ogen keek. ondertussen terwijl het bij mij zo uitbreidde en steeds verder ging kreeg mijn vriend dit gevoel ook steeds meer, het gevoel alsof je bezeten raakte langzaam en of er iets duisters bijna dierlijks over je heen kwam vallen. op een ochtend werd ik wakker met enorme blauwe plekken op mijn lichaam en het idee of ik vanacht bij die vriend van me was geweest. ik appte hem met het rare gevoel dat hij ook iets had. precies op dat moment kreeg ik een appje van hem met dat zijn handen rood waren en dat hij spierpijn in zijn handen had en dat hij het gevoel had dat hij me die nacht had gezien. op zijn rug zaten echt nagel strepen en 1 van mijn nagels was afgebroken. vanaf dit moment werd het alleen maar enger en erger. ik en mijn vriend kregen door dat we op een hele enge manier met elkaar verbonden zijn. we wonen echt ver van elkaar, ik woon in utrecht en hij in noord- holland. dus de dingen die we meemaakte waren eigenlijk onmogelijk. maar we kregen steeds meer het gevoel dat met volle maan er een soort energie over ons heen kwam, dat zijn ook de dagen dat we zo sterk over elkaar dromen. maar de energie word steeds erger en we beginnen ook drang te krijgen dat we naar elkaar toe moeten. soms heb ik ook behoeftes naar buiten te gaan en gewoon kilometers te rennen midden in de nacht.
dit klinkt heel onegloofwaardig en dat weet ik zelf ookwel maar ik begin me echt zorgen te maken nu, ook mijn ouders viel de blauwe plekken en zelfs bijtsporen afgelopen week op.
mijn vraag aan jullie is of een van jullie ook zoiets hebben meegemaakt en of jullie me kunnen helpen zoekn naar een verklaring?

alvast bedankt, buitenbeentje x

6 reacties

Jeetje, dit lijkt me heel moeilijk voor je. Ik vind het best een beetje eng allemaal. Hoe denk jij erover? Ben je bang?
Misschien is het goed om hier eens over te praten met je huisarts.. Aangezien je je zo'n zorgen maakt en je ouders ook.
Ik vraag me af, kwam dit zo ineens? Of heb je iets heftigs meegemaakt (voor dit)?
Hey
nou het kwam eigenlijk best wel plotseling... 
Ik had hiervoor ookal veel meegemaakt maar nooit verder last van gehad
ik raak er eerlijk gezegd aan gewent maar ik blijf het toch wel apart vinden...
thanks voor je rea @bepositive ??
Hoihoi,

Laat je het weten als je er achter bent hoe dit komt?
En misschien moet je er echt mee naar de huisarts..
Lijkt dat jou wat?

Xxx!
Hee herkenbaar, had net ook iets vreemd en het is volle maan nu. Kan je meer vertellen over je ervaringen rond dit gebied of die gebeurtenis nog eens goed omschrijven?
Angie
Hi,

Het is niet raar dat je denkt/voelt dat er dingen gebeuren bij volle maan. Al jaren gaan er verhalen rond dat de maan een soort van kracht uitoefent op de aarde. Zo beschrijven mensen dat anderen mensen 'gek' worden of doen bij volle maan. Daar komt het woord 'lunatic' ook vandaan (maangekte) of zoiets.

Er valt dus veel over te zeggen. Zelf geloof ik er niet zo veel in. De maan is groot, maar kan niet eens licht geven...

Maar het is natuurlijk oké dat jij dat wel gelooft.
Ik hoop dat het allemaal goed met je is afgelopen.

Gr. Pin
Hey,

Allemaal eng dit. Ik heb hier een site gevonden wat de maan met je kan doen http://www.mynd.nu/17-dingen-die-je-niet-wist-over-de-invloed-van-volle-maan/ ik heb een vraag heb je een bepaalde stoornis of ziekte misschien kan dat iets doen met je en over die veranderingen van je lichaam hoe is het dan geworden ben je leer behaard of is het alleen maar die tanden? En hoe is het afgelopen nu besef ik pas dat het 3 jaar geleden was

Reageer