Vraag

dood van mijn ouders

  • 30 June 2020
  • 5 reacties
  • 144 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo allemaal, ik ben gisteren avond mijn ouders verloren door een autoongeluk, ik kan het niet geloven . Ik kan niet zonder mijn ouders. Hebben jullie misschien tips om er goed mee om te kunnen gaan?

 

 


5 reacties

Hey, wat erg voor je, ik kan mij onmogelijk inbeelden hoe jij je zal voelen. 

Ik zou proberen te bellen met de kindertelefoon en proberen te praten met je familie vrienden en broertjes of zussen als je die hebt. Ik wens je veel sterkte, meer kan ik niet voor jou betekenen.

Heyy

Ten eerste, sterkte!

Ten tweede, dat het ongelofelijk is, is hartstikke normaal! Ik denk het enige wat je kunt doen is praten met mensen. Als je je kut voelt, zeg het gwn iemand. Een vriend, een familielid, iemand. 

Sterkte vriend!

 

Hoi

 

Mijn deelneming. Wat moet het een klap zijn om je ouders zo te verliezen. Heel normaal dat je zo van slag bent. 

 

Zoals Gastgebruiker en Kaas123 voorstelden, blijf je best niet op je eentje zitten met je gevoelens en vragen. Probeer hier met iemand over te praten, ook als je enkel gesnik of een stroom van woorden kan uitbrengen. Het punt is dat je uit wat er in je omgaat. Dat kan eventueel ook door op te schrijven wat je voelt. 

 

Ik wens je het beste toe. In mijn ogen waken je ouders nog steeds over je, ook als ze niet meer fysiek bij je in de buurt zijn. Doe maar wat je nodig hebt om correct afscheid te kunnen nemen, en wees niet bang om om hulp te vragen. 

 

Ik kan me voorstellen dat je niet goed weet wat nu te doen, nu je ouders overleden zijn. Echter vermoed ik dat er goed voor je gezorgd zal worden. Word je gesteund door familie en vrienden?

 

Gr. Kenshin

Badge

hoi ten eerste heeel veel sterke met je verlies.

en ten tweede ik weet hoe het is o je ouders kwijt te zijn. maar de aller grootste tip die ik je kan geven is om met bv mensen op school er  over te praten, of iemand die je heel erg vertrouwd. want misschien kunnen ze je helpen met verwerken en zo. en zorg er niet voor dat je gaat denken dat he aan jou licht want er zijn mensen die het naderhand ook gaan denken. maar doe dat alsjeblieft niet.

 

ik wens je heel veel sterkte met je verlies en je verwerking .

Xxx van stelpa

Reputatie 2
Badge +1

Hallo allemaal, ik ben gisteren avond mijn ouders verloren door een autoongeluk, ik kan het niet geloven . Ik kan niet zonder mijn ouders. Hebben jullie misschien tips om er goed mee om te kunnen gaan?

 

 

Hey,

Wat heftig moet dit voor je zijn. Sterkte met je verlies.

De grootste tip die ik je mee kan geven is ga praten, met vrienden, docenten of je mentor, familie etc.  Heel veel sterkte!

 

Heel veel sterkte met het verlies!

Reageer