Dit is dus mijn kut leven.

• Anonymous
  • 0 reacties
Nou waar moet ik beginnen..
Er is best veel gebeurd enzo en ik wil dit hier vertellen, hier kan ik tenminste mijn hart luchten.
trouwens, ik heb hier ook een ander account maar ik maakte een nieuwe, 
want... ik weet die vorige mijn wachtwoord niet meer.

dus.. hier komt mijn leven, 

Mijn moeder is overleden aan kk, ik typ het niet helemaal, ik hoop maar dat je het snapt.
Toen ik 7 was.
Door dat is mijn leven ook veranderd.

Mijn vader kon het niet verwerken dus hij begon mij te slaan..
dus..
verder begon ik depressief te worden.. ik had heel veel zelfmoord nijgingen.
ik was toen 10.
later toen ik naar de middelbare school ging werd ik gepest, ik werd onzeker door alles en bleef depressief.
ik zat vaak op het station , ik wou voor de trein springen..
ik wou me ook ophangen..
ooit gedaan, mja, laten we daar maar niet over hebben..

Dus ik was depressief.. heel erg eigenlijk..
iedereen schold me uit en sloeg me ook voor niks.
toen werd ik emo/gotic.. ik sneed me veel, alleen maar aan zelfmoord gedacht..

Later had ik met mensen van school gepraat, leraren enzo. 
die hielpen me en steunde me..
ik was geen emo meer maar ik had/heb nog steeds pijn binnen in me.

Toen kreeg ik een vriendin, op mn 13e.
Ik was happy met haar maar zij niet met mij,
zoals ik zei was en eigenlijk ben ik heel erg onzeker, 
dus ze vond het niks meer ik was altijd negatief, maar ik kon er niks aandoen!
dus ze maakte het uit en wou geen contact meer.

Ik werd banger.. en onzekerder..
ik dacht : ik ga niet meer met buiten wereld bemoeien, ik wil mezelf niet meer laten zien, ze pesten me toch.
dus ik ging op social media ''vrienden zoeken'' het klinkt heel zielig maar ja.. toch gedaan.

Ik kreeg vrienden, :)
op social media..

ik heb ze nogsteeds 
maar.. 
mja
ik heb ook een vriendin gekregen door dat,
we hebben elkaar ook ontmoet ze respecteerde me enzo..
maar nu ineens, doet ze hetzelfde .. als me vorige vriendin..
ze vind me negatief.. we hadden veel ruzie..
dus nu wil ze even geen contact meer met me, ik mag niet meer praten..
ik weet niet meer wie me echte vrienden zijn of wat dan ook..

ik weet het gewoon niet meer.
maarja!

dit was het.. :)
laters!

sorry voor het hele lange verhaal.. ik hoop wel dat je het leest.

42 reacties

hee,
Respect voor je!
Maar, als je misschien nogeens een vriendin zou krijgen miss kan je het dan beter allemaal uitleggen en begrijpen ze je,
Misschien zou ze je dan kunnen helpen ofz?
Of laat t gewoon allemaal achter je, hoe moeilijk het ook is..
Bedankt meis13 !
maar ik krijg toch geen vriendin meer denk ik.
ik hoop dat ze me kunnen helpen, en achter me laten is moeilijk.
dat kan ik niet, weet ik 100% zeker.
Hoi ,
kijk ik werd  vroeger ook gepest ik kreeg bijna nooit een vriendje vast omdat ik ook niet een van de mooiste was en ik was best wel stom vond ik van mezelf.
Maar ik heb de moed in me gehouden en nu is er al veel in men leven gebeurd.
Het is echt super erg wat er met je is gebeurd echt super erg ik heb echt resprect voor je!
Praat nog is met iemand en niet denken dat je nooit geen vriendinnetje niet meer zult hebben echt het komt goed!
Geloof in jezelf!
Geef het nooit op!
Wij zijn er voor je!
Hopeloos meisjee

dankje wel!
dit geeft me hoop..

Maar ik blijf dat wel denken, ik weet het niet of ik één krijg.
Mja, het komt wel goed.. denk ik , hoop ik.
Wat heftig wat je allemaal hebt meegemaakt! Dat Moet vast moeilijk voor je zijn geweest. Geef jezelf ook de tijd om wat positiever naar het leven te kunnen kijken, het klinkt al alsof je heel wat hebt verbeterd dus je mag ook best trots zijn. Vervelend van je vriendin, weet je ook waarom ze zo doet? X
Melody8383 dankje wel voor reactie!
En ja het was/is moeilijk..
En waarom, tja ze vind me negatief, ze snapt mn leven gewoon niet ..

Bye.
Hey,

Ik heb echt respect voor je! Ik begrijp waar je doorheen gaat, maar zelfmoord is nooit de oplossing! Het klinkt makkelijk, terwijl jijzelf in die tijd dacht dat het de enige oplossing was. Maar later als je een goede baan en een leuke familie hebt, ga je blij zijn dat je het nooit hebt gedaan. Zelfmoord is een permanente oplossing voor een tijdelijk probleem.
Ik snap dat je vindt dat het niet jouw schuld is dat je zo negatief denkt, en dat is logisch na alles wat je hebt meegemaakt, maar je kan je gedachten veranderen.
Daar heb je wel hulp bij nodig. Ik zou je aanraden naar een psycholoog te gaan als dat kan om alles te verwerken. Hij/zij kan je stapje voor stapje helpen om je gedachtes te veranderen.
Mermel
Dankje wel! (:
Maar ik weet dat zelfmoord niet de oplossing is .. soms heb ik dagen van,
ik ga nu de wereld af niemand meer zien, beter.
Maar soms ook: nee ik doe het niet het is niet slim.
En ik ben blij dat je het snapt weetje (:
Ik kan wel naar psygloog gaan. Bedankt voor je hulp!
Bye
Woow jij hebt het niet makkelijk. Ik ben er voor je.
Maar echt volgens mij ben jij een heel leuk jochie en zelfmoord is sowieso niet de oplossing! Slaat jouw vader je eigenlijk nog steeds of is dat al gestopt? Ik vind het ook super knap van je dat je bij leraren je verhaal hebt verteld, Respect!!
Voor de duidelijkheid ligt het echt niet aan jou. Jij kan er niets aan doen dat jij niet lekker in je vel zit. Jij kan niet doen alsof je blij bent terwijl je dat helemaal niet bent. Zelf heb ik dit ook wel. Mensen keren je de rug toe als je niet lekker in je vel zit en net even een steuntje in de rug nodig hebt van die mensen. Misschien verdien jij wel beter iemand anders die wel om je geeft als je even niet in je vel zit.
Ik heb zelf ook wel eens nagedacht om zelfmoord te plegen. Niemand weet dit trouwens van mij. Soms heb je van die dagen dat je alleen op de wereld wilt zijn, zonder iemand om je heen. Misschien is het een idee om iets op te zoeken wat jij super leuk vind om te doen, dat je daar blij van wordt. Zoals op een sport gaan of een muziekinstrument bespelen. Mij heeft dat heel erg geholpen, Ik ben gaan volleyballen en zing verder heel vaak thuis. Eigenlijk is dat mijn uitlaatklep. Misschien moet jij ook zoiets zoeken als je dat nog niet hebt. Een psycholoog is indd ook geen slecht idee.
xxlyan.

Bedankt voor je reactie,
en eerlijk gezegd moet ik dat toegeven, dat ik het echt niet makkelijk heb..
Maar wat aardig van je, dat je dat denkt dat ik een heel leuk jochie ben, haha :)
En ik weet dat zelfmoord niet de oplossing is, maar ik heb zulke momenten dat ik er alleen maar aan denk.
Me vader slaat me nog afentoe ja, nog niet gestopt..

Dus hij doet het eigenlijk al heel lang..
En lief dat je respect zegt, doet me goed!

Maar dingen die ik leuk vind is simpel,
voetbal, tekenen, internetten, met ''vrienden'' praten. alsze met mij willen praten tenminste.
Soms willen ze dat niet en dan roddelen ze over me, maar ik weet toch niet of ze echte vrienden zijn.

En als het weer slecht met me gaat ga ik weer naar pshygoloog. :)

bye!
heyy idontknow,
tuurlijk denk ik dat je een leuk jochie bent ;p hahhahahahha
Ik word wel je praat-via-internet vriendin ik roddel sws niet ;p hihi
Maar ik denk dat je vader misschien ook naar een psycholoog moet. Misschien heeft hij ook wel hulp nodig bij het verwerken.

succes! x
xxlyan.

Dat is een goed idee! :)
Hopelijk wil hij erheen, hoe ga ik dat ooit voor elkaar krijgen..

Maar hoezo denk je dat ik een leuk jochie ben? ^^ 
Hahah!
bye.
Goed hier komt een heel stappenplan: 1 blinddoek je vader 2.ontvoer hem naar de psycholoog haha nee grapje, ff serieus:
Ik denk dat je het er met hem over moet gaan hebben of misschien kun je het bespreken met jouw psycholoog dat het je een verstandig idee lijkt dat hij ook eens met haar/hem gaat praten. Misschien kan jou psycholoog er wat over vertellen enzo..

Nou ik denk dat je een leuk jochie bent, omdat je veel dingen hebt meegemaakt en die mensen vaak het leukst zijn en niet fake. en omdat ik het gewoon denk!! ;p haha
xx
xxlyan.

Aw wat ben je toch lief en grappig =D
haha, ik meen het.

Maar ik kan dat wel gaan proberen,
dat tweede plan hé !
hahaha!

bye.
haha weet ik ;p
hihi thankss!
maar 2e plan is denk ik wel het beste jaa ;p hahaha
succes!! 🙂 x
xxlyan.

denk het ook dat de 2de beste is.
hm..

maar dankje wel voor succes! maak nog wel topic over als gelukt is.

(argg. ik raak zo snel gehecht aan mensen, aan AARDIGE mensen)
jijdus, haha (:
Haha ik ook, ....... tekst verwijderd, in strijd met forumregels.. En ik ben benieuwd hoe het gaat!
xxlyan

😮!
gedaan haha.
en nu? ^^ 
Haha nu weet je met wie je praat denk ik ;p haha
Let op!
Het is niet toegestaan via dit forum persoonlijke gegevens uit te wisselen zoals de naam van je twitteraccount.

Groetjes Liz
Kindertelefoon
Ik kreeg net waarschuwing dat ik dat er niet op mocht zetten. Sorry wist ik niet $ maar ik ben benieuwd wat je psycholoog en je vader zeggen!! 😉 x
xxlyan.
Je moet even gaan checken
xxlyan.

Ben ik ook benieuwd naar!
Wat moet ik checken? ;$
xxlyan.
Twiet twiet.
Hahah

Reageer