Dingen waar ik mee zit

  • 14 March 2019
  • 1 reactie
  • 182 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heyy iedereen
K heb n paar dingetjes waar k mee zit dus k dacht k typ t gwn allemaal ff. Berijd je voor op een lang verhaal

K ben ongeveer 2 maanden clean van snijden maar ik heb er heel veel moeite mee, gelukkig heb ik mn vriendje die me heel erg helpt. K heb momenten waarop k echt best depri ben en zelfmoord wil plegen....

K heb laatst een gesprek gehad bij karakter (1 met me ouders en 1 alleen met een psygoloog) en ik heb dus een beetje over vanalles en nogwat gelogen.

Ik ben uit de kast gekomen als biseksueel. Mn ouders, vriendinnen, vriendje en mensen van scouting weten t nu. K denk dat k voorlopig niet naar andere mensen uit de kast kom als mensen het er niet over hebben ofzo.

Laatst vierde ik mn verjaardag en s' middags waren er een paar vriendinnen en n vriendin van me ma met haar kinderen ('s avond kwam familie). Mn vriendje was me aan t kietelen toen we met zn allen op de bank zaten (wat nog maar net paste xD). Op dat moment keek mn ma ons heel erg chagarijnig en boos aan en ze zij dat hij moest stoppen (op dat moment keken mn pa, vriendinnen, vriendje en ik haar aan van WHYYYYY). De rest van de dag was gezellig maar k had 's avonds wel moeite met de drukte (soms begin k me dan heel kut te voelen, soms begin k te hyperventileren en dan trillen mn handen... gelukkig had k op dat moment allen dat k ni goed stil kon zitten). Mn vriendje en beste vriendin bleven slapen (k mag ni alleen met me vriendje slapen in 1 kamer.. uugh). De volgende ochten waren we met zn 6e aan t ontbijten (ouders, broertje, vriendje, vriendin en ik). Toen hadden we t erover dat k vaak jongenstruien draag (die dingen zitten gwn fijn xD) en ze zei toen dat het gewoon een rare fase was en iedereen keek haar aan met zon blik van T HOEFT NI PERSE EEN FASE TE ZIJN HE (mn beste vriendin draagt trouwens ook veel jongenskleding).

Op school gaat t wel oke. k heb dit jaar ongeveer 9 onvoldoendes gehaald (dat waren er vorig jaar om dit tijdstip iets van 20... oopsie). Blijkbaar vind mn vader dat niet heel goed want hij zegt dat als k niet betere cijfers ga halen dat k dan niet meer naar paardrijden mag en als mn vriendje er is dat k dan maar 1 uur per dag met m kan afspreken (hij is er 1x in de 2 weken (in t weekend)).

De band tussen mij en mn ouder is ook niet heel top. Ik kan opzich wel oke met mn pa overweg maar met mn moeder is er als we met zn 2e zijn meestal zo'n spanning. Ik zit vaak op me kamer omdat k bij mn ouders zitten niet heel prettig vind

ongeveer n week geleden at ik mee bij mn vriendje, er waren toen ook een aantal vrienden van zn pa en stiefmoeder. Na het eten gingen wij met zn pa en de kinderen naar het andere huis (moeilijk uit te leggen dit want iedereen gaat wss denken dat ze n heel groot huis hebben xD, maar ze hebben n huis en n soort kantoor iets 2 huizen verder). Ik en mn vriendje gingen na n tijdje naar boven omdat hij merkte dat k nogal veel moeite had met rustig blijven en rustig ademhalen. Toen ik weg moest stond k buiten te hyperventileren en mn vriendje probeerde me rustig te maken, toen kwam zn pa naar buiten om te vragen of ik nog even naar de andere mensen ging om doei te zeggen en hij zag me toen hyperventileren. Hij is n vrijwilliger bij t rode kruis en probeerde me te helpen. K vond t best awkward maarja. De pa van mn vriendje is aardig xD

Ik en mn vriendje hebben n half jaar geleden voor t eerst seks gehad. Ik was toen 14 en hij 15 (nu zijn we bijde 15). Is het heel raar om op zo'n jonge leeftijd seks te hebben?? We doen t sinds n paar maanden vijlig...

Ik denk dat dit alles is wat k wou zeggen. T zijn gwn dingen waar k mee zit. Het is een nogal lang verhaal geworden waar waarschijnlijk spellingsfouten inzitten maarja xD.

Byeeeeee

-Aangepast door de Kindertelefoon-

1 reactie

hoi

K ben ongeveer 2 maanden clean van snijden maar ik heb er heel veel moeite mee, gelukkig heb ik mn vriendje die me heel erg helpt.

Ik vind het echt heel erg knap dat je nu al 2 maanden niet hebt gesneden!

K heb laatst een gesprek gehad bij karakter (1 met me ouders en 1 alleen met een psygoloog) en ik heb dus een beetje over vanalles en nogwat gelogen. - Aangepast door de Kindertelefoon-

ik snap wel dat je hebt gelogen. maar dat is echt niet goed dat je gelogen hebt tegen de psycholoog.

Ik ben uit de kast gekomen als biseksueel. Mn ouders, vriendinnen, vriendje en mensen van scouting weten t nu. K denk dat k voorlopig niet naar andere mensen uit de kast kom als mensen het er niet over hebben ofzo.

hebben ze allemaal goed gereageerd? je hoeft ook niet voor de hele wereld uit de kast te komen.

De volgende ochten waren we met zn 6e aan t ontbijten (ouders, broertje, vriendje, vriendin en ik). Toen hadden we t erover dat k vaak jongenstruien draag (die dingen zitten gwn fijn xD) en ze zei toen dat het gewoon een rare fase was en iedereen keek haar aan met zon blik van T HOEFT NI PERSE EEN FASE TE ZIJN HE (mn beste vriendin draagt trouwens ook veel jongenskleding).

je mag echt dragen wat je wilt. je moeder kan niet bepalen wat je draagt (als ze dat probeerd).

Ik denk dat dit alles is wat k wou zeggen. T zijn gwn dingen waar k mee zit. Het is een nogal lang verhaal geworden waar waarschijnlijk spellingsfouten inzitten maarja xD.

als er spellings fouten in zit dan zie ik ze toch niet haha.

groetjes
bella

Reageer