Dik

  • 24 November 2018
  • 8 reacties
  • 402 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey ik ben een meisje met overgewicht ik ben 12 en weg 2 keer zoveel als een meisje van mijn leeftijd. Met gym haal ik een onvoldoende en de docent let alleen maar op mij. Niemand wil vrienden met mij zijn,niemand wil naast mij zitten, als ik langs ze loop beginnen ze meteen te verluisteren en als ik een keer een 10 heb voor frans ofzo zijn ze zo jaloers dat ze mij wel dood willen slaan. Ik weet niet meer wat ik kan doen en ben heel erg onzeker geworden. Is er iemand die mij kan helpen?😭

8 reacties

Hey ik ben een meisje met overgewicht ik ben 12 en weg 2 keer zoveel als een meisje van mijn leeftijd. Met gym haal ik een onvoldoende en de docent let alleen maar op mij. Niemand wil vrienden met mij zijn,niemand wil naast mij zitten, als ik langs ze loop beginnen ze meteen te verluisteren en als ik een keer een 10 heb voor frans ofzo zijn ze zo jaloers dat ze mij wel dood willen slaan. Ik weet niet meer wat ik kan doen en ben heel erg onzeker geworden. Is er iemand die mij kan helpen?😭

 

Hey, hoeveel weeg je? En hoe lang ben je? Ik ben zelf 11 en zit nu in de 2e ik weeg 59 kilo bijna 60 en ik ben maar 1,60 lang. Draag high waisted kleding en vooral dingen waar jij je fijn in voelt.

Bericht aangepast door De Kindertelefoon wegens overtreding forumregel 7. Het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan.

Hee nu ben ik 108 kg en 1.70..... draag ook mega veel high waist kleding super fijn!! Zie je ook minder goed mn vetrolletjes en het accentueert meer mn taile en rondingen!! Thx!!

Badge

Hey ik ben een meisje met overgewicht ik ben 12 en weg 2 keer zoveel als een meisje van mijn leeftijd. Met gym haal ik een onvoldoende en de docent let alleen maar op mij. Niemand wil vrienden met mij zijn,niemand wil naast mij zitten, als ik langs ze loop beginnen ze meteen te verluisteren en als ik een keer een 10 heb voor frans ofzo zijn ze zo jaloers dat ze mij wel dood willen slaan. Ik weet niet meer wat ik kan doen en ben heel erg onzeker geworden. Is er iemand die mij kan helpen?😭

 

Hey, hoeveel weeg je? En hoe lang ben je? Ik ben zelf 11 en zit nu in de 2e ik weeg 59 kilo bijna 60 en ik ben maar 1,60 lang. Draag high waisted kleding en vooral dingen waar jij je fijn in voelt.

Bericht aangepast door De Kindertelefoon wegens overtreding forumregel 7. Het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan.

Reputatie 2
Badge +2
Hoi allemaal,

Nee, het is echt niet toegestaan om contactgegevens uit te wisselen en één op één contact te hebben. Op die manier kunnen wij namelijk niet modereren.

Groetjes,

Feline van De Kindertelefoon
He Feline (kindertelefoon) is er geen enkel manier hoe ze met elkaar kunnen contacteren? Ik weet hoe belangrijk regels zijn om anoniem te blijven😕, maar ik weet ook hoe belangrijk het is om voor andere personen om apart te kunnen praten en vrienden te worden😌

Dus pls kan je echt niets voor hun doen?❤️😟
Reputatie 2
Badge +2
Hoi allemaal,

Let op, wij vinden het heel belangrijk dat kinderen anoniem zijn op ons forum. Daarom is het uitwisselen van contactgegevens niet toegestaan.

Groetjes,

Feline van De Kindertelefoon
Badge
Wees niet verdrietig om jouw uiterlijk. Ik weet precies hoe je je voelt. Uiterlijk is iets dat je kan veranderen, gwn door je best te doen. Maar wat belangrijker is , is jezelf. Wees altijd jezelf en negeer alle mensen die je pijn irriteren en pijn doen. Als je met mij via insta wilt praten, geef gebruikersnaam of ik kan mijne geven. Ik wil graag je leren kennen en we kunnen vrienden worden.
Ik weet hoe je je voelt, ik heb/maak dit zelf ook mee(gemaakt). En als je echt zo onzeker bent moet je er wat aan doen. Ga minder eten, het liefst zoek help bij de huisarts of diëtist. En dit kan erg moeilijk zijn maar geloof me je zult je beter door voelen.
En verder vertrouw in jezelf, trek je niks aan van die losers van school, je zult echte vrienden leren kennen 😘
hey,

ik begrijp goed dat je je onzeker voelt omdat je denkt dat je klasgenoten zo denken.
en iedereen is uniek op zijn eigen manier, jij ook!
en dat ze niet vrienden met je willen worden en niet naast je willen zitten is echt niet leuk en dat moeten ze niet doen. ik denk da je heel aardig en lief bent!
stap anders op je gym docent af en zeg dat je het lastig vind misschien kan hij helpen?
praat er met je ouders over die kunnen vaak ook veel doen!

heel veel succes!x

Reageer