Skip to main content

Hii. Ik ben ItsJustMe en ik heb een paar dagen geleden mijn account verwijderd. Ik ben er nu weer omdat dit voor mijn gevoel de enige plek is waar ik me veilig voel en waar ik mijn gevoelens kan vertellen want iedereen is hier zo lief en aardig voor elkaar dus ik ben er weer. Ik hoop dat ik nog welkom ben en sorry dat ik mijn account verwijderde ik denk dat ik nu wel weer blijf. 
Ik wil graag mijn verhaal even kwijt omdat ik zelf niet goed meer weet ik wat ik moet. Ik ben een jongen van 16 en mijn leven is gewoon helemaal hopeloos. Ik heb al best veel meegemaakt in mijn leven en heb meerdere traumas die mij iedere dag in de weg zitten. Ik wil nu nog liever geen details over mijn traumas vertellen. Mijn hoofd zit hierdoor vol met negatieve gedachtes die ook zeggen dat ik zelfmoord moet plegen en ik word er gek van. Ook heb ik heel vaak hoofdpijn/migraine waar ik gek van wordt en op school gaat het ook niet goed. Ik kan me niet concentreren door alle gedachtes, haal slechte cijfers en wordt gepest omdat ik anders ben dan anderen. Ik gedraag me erg meisjesachtig omdat ik gewoon zo ben maar klasgenoten vinden dat raar en schelden me iedere dag uit en pakken spullen van me af enzo. Ik heb wel een paar online vrienden, maar echte goede vrienden waar ik close mee ben heb ik niet echt. Ik voel me gewoon eenzaam, ben nooit blij of vrolijk en ben altijd bang, boos en verdrietig. Ik durf het ook niet echt aan iemand te vertellen want ik wil niemand teleurstellen en mijn ouders hebben het al zo druk met werk die wil ik niet ook nog met mijn problemen storen. Ik wil gewoon rust in mijn hoofd en wil hier eigenlijk niet meer zijn. Wat moet ik doen want ik weet het gewoon niet goed meer. Groetjes van mij <3

Hoi @ItsJustMe ,

Misschien kan je sowieso eerst op een speciaal onderwijs school kijken?

Volgens mij is het verschil met gewoon onderwijs dat de klassen en de school wat kleiner zijn, je meer begeleiding hebt en dat er meer structuur is zeg maar (dat de docent wisselt van lokaal ipv de leerlingen bv, maar dat verschilt per school) en dat er natuurlijk mensen zitten die om een reden niet naar een gewone school konden, dus bv heel verlegen en een btje teruggetrokken zijn. Misschien vind je het wat minder eng als je dat weet:) 

Ik zal het plaatsen!

(Ik weet nog niet of het nu kan(

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Ja, ik snap wel wat je bedoelt… Maar iedereen heeft natuurlijk weer een iets ander probleem en de ene zal bv wel redelijk sociaal zijn en de ander totaal niet. Maar je kan nu heel erg nadenken van hoe het daar is, je weet het pas als je geweest bent🙂 En er zijn vast wel mensen die een beetje dezelfde reden hebben dat ze naar speciaal onderwijs gaan als jij.

Het bericht is geplaatst;)

Ja, dat snap ik wel. Maar scouting is heel anders dan een middelbare school, er word vast ook wel gepest maar ik denk veel minder. School is verplicht en scouting niet, als je wat jonger bent hebben ouders er misschien voor gekozen, maar dat werkt bij vervelende pubers niet meer hoor:)

Goed dat je het gaat bespreken!🙂

@ItsJustMe 

Dat begrijp ik. Hou je van boeken lezen? Misschien kun je in de bieb vrienden maken.

@Jesse08 Dat is idd wel waar en je zou denken dat er op scouting wel veel mensen zitten die juist aardig tegen elkaar doen. Ik heb er net nog even met mijn moeder over gepraat en ze vind het nog steeds een goed plan en we gaan dit weekend samen kijken of ik misschien binnenkort een keertje kan meelopen bij een scouting club😊

@Wees Jezelf Bij Noah Lezen is niet echt mijn ding ik heb het wel eens geprobeerd maar het lukt niet echt ofzo.

Liefs van ItsJustMe <3

Oh wat fijn @ItsJustMe ! :)

Houd ons op de hoogte:)

Mijn moeder heeft vanochtend naar de huisarts gebeld. Ik had helaas migraine dus ze heeft een afspraak ingepland voor komende dinsdag zodat ik nog de tijd heb om samen met mijn moeder na te denken over wat ik nu wil zeggen en de afspraak was sowieso niet vandaag geweest vertelde mijn moeder me.

Vind het echt enorm spannend en moet er maar niet te veel aan denken nu.. Het komt vast wel goed hoop ik🙂

Liefs van ItsJustMe <3

Hoi lieve @ItsJustMe ,

Dat komt wel goed hoor:) Veel succes!🙂

@Kingboy Dankjewel voor je lieve reactie! Ik doe mijn best 🙂 En het maakt echt niet uit hoor dat je niet reageerde neem vooral de tijd voor jezelf en pak je rust! Ik hoop dat jij je ook snel wat beter gaat voelen <3

@Tover01  Thanks voor je lieve woorden!😍 Jij bent ook echt een topper!💖

@Jesse08 Heb er vandaag geen tijd voor om over scouting te praten want mijn moeder is samen met vriendinnen weg en komt pas s’avonds laat thuis dus ik ga het morgen denk ik proberen. Maakt echt niet uit hoor dat je het vraagt ik vind het alleen maar lief van je!😘

Liefs van ItsJustMe <3

Laat je het weten wanner je gaat kijken bij scouting?

Die psycholoog moet je maar even aanvoelen.

@Wees Jezelf Bij Noah Ja ik laat het weten als ik nieuws heb over de scouting :)

Liefs van ItsJustMe🙂

@Jesse08 Heb volgende week vrijdag de 26e nog een gesprek met mijn mentor en ik denk dat ik dan wat meer hoor over wat nou precies de bedoeling is. Ik weet nu nog niet zoveel ik weet alleen dat mijn mentor aan het kijken is naar een andere school en weet nog niet welke van de 2 het wordt dus ik denk idd niet dat ik gelijk na de vakantie ga beginnen want dat is veel te snel, maar hoop wel dat ik snel kan kijken op de school en hopelijk kan ik nog wel dit schooljaar een start maken.

Liefs van ItsJustMe <3

Hoi lieve @ItsJustMe  je pakt het verstandig aan 👍 goed om te lezen dat je er zo bewust mee bezig bent en dat je ondanks al je gevoelens toch aangaat om verder te kijken. Ik vind dat knap en inspirerend. Ik doe mee met die wilskracht!  Het gaat ons lukken 😉 veel liefs voor jou. 

Groetjes liefs Tartan X 

Zo dat ging supersnel Kindertelefoon

Lekker bezig

en nu hoop ik dat iedereen strakjes lekker kan slapen e zich niet allee voelt

Applausje voor de medewerker die nu deze post ook nog even post

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

@ItsJustMe  Die knuffel krijg je graag van mij hoor!  De wereld heeft juist lieve mensen zoals jij nodig! En dat is echt zo. Virtuele knuffel en we helpen elkaar! 

Groetjes liefs Tartan X 

Knuffeltje terug! 😘

@ItsJustMe 

Wat stom zeg. Dat je je gisteren wat rot voelde snap ik wel. Je hoeft niet naar school maar je bent wel gegaan. Toen je op school was wat deed je toen dan?

Dat ze je op een wachtlijst hebben gezet snap ik wel. Er zullen vast ook andere leerlingen op de lijst staan. Ik zou gewoon even rust nemen als ik jou was. Dat je de 3e klas voor de 3e keer moet doen is wel echt kut. 1 dong dat ik je mee wil brengen is dat je niet je anders moet gedragen als je in je nieuwe klas zit. Wees gewoon jezelf @ItsJustMe. Dat lijkt me echt het beste. Misschien is de truc wel om je eerste schooldag nagellak op te doen. Weten ze gelijk wat ze van je moeten hebben 😉

Blijf je vandaag thuis?

P.S. Sorry voor de gigantische lap tekst 😉

Hey @ItsJustMe 

Vervelend dat het langer gaat duren met die school. Hou in gedachten dat het iig gaat gebeuren, alleen niet zo snel als je had gehoopt.

En je bent zeker niet overbodig.

Een hele grote virtual hug van mij. Het gaat echt goed komen.

Heb vanochtend wel fijn gepraat met de huisarts.. Er is niet echt iets uitgekomen ofzo en heb niks nieuws verteld, maar gewoon al even praten met iemand was erg fijn en dat luchtte erg op. Hij raad mij net zoals de vorige keer ook aan om wel wat te gaan doen in de tijd dat ik thuis zit dus ga denk ik toch maar wel naar scouting kijken, maar ja dat is weer ff een stap die ik moet zetten die ik best eng vind dus daar neem ik de tijd voor.

@tim16 @Wees Jezelf Bij Noah Thanks voor de reacties💗

Groetjess en liefs van ItsJustMe <3

👑

Hey @Wees Jezelf Bij Mij! :)

Lief dat je het vraagt! Het gaat wel wat rustiger in mijn hoofd dan een paar dagen terug en maak me wat minder druk om alles. Mijn broertje en zus zijn nu ook thuis want die hebben nu vakantie dus dat is wel gezellig en we doen veel dingen samen zoals even wandelen of een spelletje doen dus dat is wel fijn😊

Liefs van mij <3

Dat is fijn @ItsJustMe !😊

Hey lieve iedereen! :)

Ik ging gisteren vrij onverwachts ineens een weekje op vakantie! Mijn ouders en zus wisten het blijkbaar al langer, maar ze wouden het nog even geheim houden voor mij en mijn broertje dus was voor mij wel even heel veel in een keer, maar wel leuk! We zitten wel vlakbij mijn woonplaats (45 minuten er vandaan) en we zijn vandaag ook nog naar huis geweest voor de dodenherdenking wat ook erg bijzonder was. Beetje rare dagen ineens dus, maar voel me nu best oke dus dat is fijn, maar ben de komende dagen dus wel wat minder actief op het forum omdat we wel veel dingen gaan doen en ik heb dus niet veel tijd om te kijken op het forum. 

Groetjess en liefs van ItsJustMe <3

Reageer