depressief en gesneden

  • 19 June 2019
  • 2 reacties
  • 92 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey iedereen
Ik ben nog steeds enorm depressief door mijn gevoelens voor iemand die ik niet echt kan uitten
(Zie topic: Houd ze nog van me?!)
En alle gedachten in mn hoofd daarover maken me gek
Ik slaap nog steeds totaal niet en heb het nu al opgegeven om het uberhaupt te proberen
Ik doe ook echt niks meer op school omdat ik me gewoon niet meer kan concentreren, ik staar alleen maar voor me uit
Ik heb al maanden niet gelacht of zelfs geglimlacht
Ik sla soms, zonder dat ik zelf besef wat ik doe eigenlijk, keihard tegen de muur tot mn handen enorm bloeden
En ben ook gestart met snijden laatst...
Ik kan er gewoon niet meer tegen! Ik weet dat ik me er allemaal gewoon overheen moet zetten of actie moet ondernemen alleen het lukt me gewoon niet, ik ben te bang voor alles
Het lukt me gewoon allemaal niet meer en heb niet echt zin meer in mn leven op dit moment, ik weet dat ik geen zelfmoord zal plegen omdat ik anderen om me heen niet zoveel verdriet wil doen, alleen soms is het wel een rustgevende gedachte... Ik heb gewoon geen blijdschap of ook maar iets om voor te leven eigenlijk

2 reacties

Badge
Hoi,

Ik lees dat je je depressief voelt. Goed dat je daarvoor hulp zoekt!
Met de De Kindertelefoon kan je altijd bellen of chatten en voor zelfmoordgedachtes en gesprekken kan je ook terecht bij 113.

Groetjes,
Mick / De Kindertelefoon
Beste anoniem293838292,
Ik heb een lange tijd ook last gehad van die gedachtes en ik snijd me nog steeds. Maar geloof mij het komt wel weer goed en die gedachtes gaan wel weer weg. Het leven gaat met ups en downs. Dit betekend niet dat je probleem hierbij is opgelost natuurlijk maar dat je maar weet dat het weer goed komt. Ook bij jou als je maar lang genoeg wacht. Bij mij is het ook goed gekomen en ja ja ik snij nog maar ook dat zal weer weg gaan. En ik ben maar al te blij dat ik geen einde heb gemaakt aan dit leven. Er zitten veel vervelende momenten in maar ik geniet van de leuke momenten en dat raat ik jou ook aan. En als die moment er even niet zijn dan denk je gewoon: er komen weer leuke momenten aan. Veder zou ik een psycholoog zoeken en die vragen om hulp heb ik ook gedaan. Geniet als je blieft van het leven en ik vind het ook moeilijk nog elke dag maar je komt er wel. Ik hoop dat je iets aan mijn reactie had groetjes Kitty.

Reageer