Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Depressief

Ik ben depressief!

het voelt dan net of alles fout gaat, het noooiiit meer goed komt, alleen maar naar het negatieve kijk, niet meer kan genieten van de dingen die ik eerst wel leuk vond, nergens geen zin meer in hebben, geen energie hebben, me niks waard voelen, zelfmoord gedachtes,Niet meer eten, dwang om mezelf iets te doen!!!
ik heb nu medicijnen en ik straal wel meer als eerst. Eerst was mijn gezicht heel vlak ik toonde geen emotie... maar die medicijnen veranderen de buiten kant maar niet de binnen kant.. ik voel me nog steeds slecht!
ik vind het verschrikkelijk!!! ik zak steeds in een diep dal af en toe probeer ik er uit te klimmen, maar steeds zak ik weer terug http://forum.kindertelefoon.nl/images/smilies/frown.png
waarschijnlijk wordt ik opgenomen! omdat het me niet meer lukt...
weten jullie misschien hoe ik er het beste mee om kan gaan of jullie tips hebben?? Hoe voelen jullie je als je depressief bent?

xxx.

2 reacties

Hoi Noortje,

Ik zie dat je nog geen reactie hebt gekregen op je vraag.
Als je er over wilt praten, kun je kunt chatten en bellen (0800-0432) met de Kindertelefoon.
De chat en telefoon zijn open van 14.00-20.00uur.

Succes!
Groetjes Patricia
Late reactie maar beter laat dan nooit,
Je kunt er beter over praten. Maar steek niet in je hoofd dat het niet goed komt, want dat komt het wel. Je moet er voor vechten en als je het moeilijk hebt schrijf dan al je frustraties op een papier en gooi het zo hard mogelijk weg. Je moet die medicatie tijd geven, maar dat heb je wel door nu misschien. Maar dat opnemen is wel zwaar, maar helpt zeker heel goed

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Akkoord Cookie instellingen