Vraag

Depressie, vrienden , familie, en nog wat zooi

  • 25 May 2018
  • 2 reacties
  • 99 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Mijn depressie begon 3/4 maanden geleden. Ik voelde me sindsdien echt shit. Mijn moeder verwacht dat ik veel kan op school, hierdoor raak ik snel in de stress als ik niet goed geleerd heb of iets dergelijks. School is ook niet de plek waar ik me fijn voel. Ik heb aardig wat vrienden, maar helaas mag mijn moeder hun niet. Omdat zij allemaal drinken en roken. Ik doe dit ook en heb erom ruzie gehad met me moeder.
Maar dus de situatie op school is ok, ik heb me vrienden maar ik val altijd buiten de groep. Ik mag bv niet tot 23:00 met vrienden zijn of tot later, ik moet altijd al vroeg thuis zijn en ben daarom ook nooit met me vrienden. Wat ik gewoon zou willen van me moeder is dat ik wat meer zou mogen, in plaats van om 21:30 al thuis moeten zijn en dan om 22:00 al in bed moeten liggen.
Ik heb altijd een kut gevoel, maar ik weet niet waarom.

Ik heb sinds een maand dat ik denk dat ik beter dood kan zijn, dan ben ik beter af. Maar ik weet wat voorn bende ik dan achter laat.

Ik ben sinds 3 weken met een meisje aan het praten. Ik wilde een aantal keer met haar afspreken maar steeds op het laatste moment kon het niet meer. Dit heeft mij pijn gedaan ookal weet ik dat het niet mijn schuld is.

Ik wil niet meer zo kut voelen, en ik weet dat ik met mijn moeder moet praten over deze zooi maar ik durf dat niet.

2 reacties

Zo te zien valt jouw situatie alleszinds mee, maar kun je wat meer vertellen waarom je voelt dat je beter dood had kunnen zijn?
Hoi
Wow, jij hebt aardig wat meegemaakt! Als eerst wil ik zeggen: geef NOOIT op. Ik weet het zelf ook, het is bijna soms bijna onmogelijk, maar probeer het!
En over je moeder, probeer bijvoorbeeld een x te zeggen dat je het niet zo leuk vind dat ze snel boos word. Misschien komt er dan vanzelf een gesprek.
Veel suc6?

Reageer