Vraag

depressie en eenzaam

  • 1 June 2018
  • 3 reacties
  • 150 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hallo,

ik ben een meisje 18 jaar,

ik zit al een tijdje niet goed in mijn vel. ik denk continu aan zelfmoord. ik had eens een keer met de ggd zij zeide dat ik geen depressie het. als kind was ik niet zo slim dus me ouders werden vaak boos en mij vader sloeg me vaak .als kind moest ik vaak verschillende medicatie gebruiken omdat ik buik problemen hebt. Rond mijn 9e werd ik kapot gepest van wegen mijn kleur en afkomst. Toen 14 was voelde ik me eenzaam en ik probeer zo veel mogelijk het te verbergen later kreeg ik ook last van depressies. Nu begin het erger te worden, ik ben vaker ziek en gaat weinig naar school--->eigelijk ben ik me leven zat . Ik durf mezelf niet aan te doen want helf van mij wil nog verder het leven in gaan . soms voel ik also een andere mij in me leeft. Ik probeerde zelf voor te zorgen dat get ocer zou gaan maar tot nu toe geen resultaat.
moet eigelijk hulp van psyologen ??

3 reacties

Hey
Ik de k idd dat een psycholoog geen slecht idee is
Wat heftig allemaal!!
Ik denk dat het idd handig is dat je naar een psycholoog kunt gaan daar kun je goed mee praten en ze weten altijd raad.
Maak geen einde aan je leven want denk aan de toekomst: kinderen trouwen enzo.

Xx
Ik hoop dat je dit leest.
Ik ben ook 18 en ik kan me vinden in de dingen die je zegt. Ik ben ook van een andere afkomst en ik ben vroeger ook belachelijk gemaakt. Ik ben dan wel niet depressief maar vaak als ik alleen ben voel ik me zo eenzaam en waardeloos.
Ik wil tegen je zeggen dat je niet moet opgeven.
Het leven heeft zoveel te bieden omdat je nu in een rot tijd zit betekend het niet dat het altijd zo zal blijven.
Er zijn mensen die van je houden er zijn mensen die je missen zonder dat je het doorhebt.
Hou je zelf sterk en onthoud het is oke als je het even niet ziet zitten sra toe om je rot te voelen en probeer hier sterker van te worden.
Ik zou langs de huisarts gaan om te kijkem wat er speelt.
Laat het me weten
Veel liefs

Reageer