depressie en denk al sinds mijn 6e aan zelfmoord

  • 21 January 2022
  • 5 reacties
  • 56 Bekeken

Badge

Ik zit nu al sinds ik 6 ben al aan zelfmoord te denken ik ben nu Inmiddels 12 dit jaar wordt ik 13,ik heb ptsd, verlatingsangst, vertrouwensproblemen en een eetstoornis,ik heb niet veel vrienden de meeste online,ik heb m'n beste vriendin beloofd dat ik geen zelfmoord zou plegen maar ik weet niet of ik me daar aan kan houden:( en ik heb het niet mijn ouders verteld kan iemand mij helpen zonder dat mijn ouders het weten of helpen!!??


5 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Wow vanaf je 6 is echt wel jong. 

Hmm ik weet niet of het op jou school handig is maar misschien kan je het daar vertellen? Elke school gaat daar natuurlijk anders met om. 

 

Heb je ooit al eens gedacht aan therapie of psycholoog ik weet niet of je ouders daar iets van moeten weten. 

 

Ik denk dat je het beste opzoek gaat naar dingen die je afleid bv. Voetbal. Basketbal. Paardrijden,.... 

En misschien even tot rust komt en zelf denkt van "wat heb ik nu echt nodig?" 

 

Ik raad zeker aan om er met iemand over te praten!

Ik geloof in jou en ik weet dat je dit kan! 

Veel succes! Kan je me misschien een updat geven als je meer weet?

 

Mvg

Celina_hehe

Badge

 

Hey,ik kan er helaas niets over zeggen bij school,Mijn school boeit het vrijweinig het gaat hun om cijfers,ik heb eerder therapie etc gehad heeft Niet geholpen hun doen het ook alleen for het geld:/

Hmm, als je vriendin het al weet is het makkelijk om het tegen haar te zeggen! Ik snap dat je niet naar je ouders wilt, maar volwassen hulp is ook fijn en hun houden heel veel van je, en Willen dus weten als er iets naars speelt! Maar als je het echt niet wil zeggen kan je ook naar je mentor gaan? Of anders kan je de kindertelefoon altijd bereiken! 

Badge

Thanks! Maar mn mentor verteld alles door en is heel gemeen, en ik Ben Al bezig met de kinder tellefoon! 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Juliette ,

 

al zo lang zelfmoordgedachten, dat klinkt niet goed. Fijn dat je al met De Kindertelefoon bezig bent. Je kunt ook bij 113 terecht als je over je zelfmoordgedachten wil praten. Zij zijn 24 uur per dag bereikbaar en zijn net als De Kindertelefoon gratis en anoniem.

 

Sterkte,

groetjes van Marieke

De Kindertelefoon

Reageer