Vraag

Depressie?

  • 31 March 2020
  • 4 reacties
  • 93 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hii ik ben een meisje van 14 en ik voel me echt niet lekker in me vel 

ik lig elke avond in bed te overdenken over alles ik kan niet slapen en bij alles wat ik eet doe ik het met moeite omdat ik het gevoel heb dat ik dik ben ik heb mezelf ook een aantal dagen mezelf luit te proberen sterven. door het coronavirus moet ik nu heel veel school thuisdoen en daar heb ik zoveel stress voor omdat ik het niet kan maken door concentratie problemen bijna elke dag huil ik wel en sommige dagen heb ik dat ik gewoon niks meer voel geen emoties alleen maar leegte ik word ook heel erg geiriteerd en ik ben ongelukkig om alles terwijl waarvoor? ik heb gewoon een vriendje en eigelijk hele goeie ouders met vrienden valt het wel mee  ik heb mezelf heel vaak gesneden en het waarvan 1x heel diep en de laatste x was vorige week en  het is elke dag een hele erge moeite om optestaan omdat ik gewoon niet meer kan maarja ik zit ook al bij een psygoloog voor mijn trauma stoornis ik ben namelijk 2x aangerand en dat is een hele heftige periode voor mij geweest waar ik nu heel veel last van heb maar ik durf me psygoloog niet te vertellen hoe het echt met mij gaat en mijn ouders durf ik het ook niet te vertellen  dusja wat moet ik nu? ik hoop dat iemand me kan helpen 


4 reacties

Hoi!

 

Mis kun je praten met iemand die je wel vertrouwd? Iemand die wat verder van je af staat?

Bijv iemand van de ggz?

Hii, 

dat heb ik al maar met deze corona tijden kan ik dus niet naar therapie gaan en ik zeg altijd dat het goed gaat omdat ik het niet kan zeggen 

Heyy

 

klinkt heel bekend allemaal. Ik ben sinds kort bij een nieuwe psychiater en heb nu besloten om volledig open naar hem te zijn. Wat is het ergste wat er kan gebeuren? Ik zal na deze Corona periode gwn iemand zoeken en dan open zijn naar diegene. Ik weet dat t heel lastig is maar die persoon kan je alleen maar helpen en kan verder niks doen met de informatie. 

Badge

Hoi!

 

Mis kun je praten met iemand die je wel vertrouwd? Iemand die wat verder van je af staat?

Bijv iemand van de ggz?

Hey,

Het is wel goed om ook hiervoor professionele hulp te zoeken. Ga anders zoals hier boven gezeged naar een volwassen persoon die je vertrouwt. 

Sterkte het komt goed

Reageer