depressie

  • 12 June 2019
  • 2 reacties
  • 98 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hey, ik ben een meisje, 14 jaar en ik ben depressief. ik ben hier ongeveer een half jaar geleden achter gekomen. ik heb best veel mensen in vertrouwen genomen, maar veel daarvan geloven me niet. ik heb 4x geprobeerd zelfmoord te plegen en meerdere keren over manieren voor zelfmoord nagedacht, hoewel ik dit eigenlijk helemaal niet wil. op dat moment ben ik mezelf helemaal kwijt. ik heb nu 2 vrienden verteld dat ik wel eens zelfmoord heb geprobeerd te plegen, maar niet hoe en hoevaak. die zijn volgens mij heel erg bang dat ik mezelf iets aan doe, wat ik opzich heel erg lief vind. ze verplichten me nu eigenlijk om met hun af te spreken, en ondaks dat ik steeds zeg van "vind je dat echt nodig" of zoiets, denk ik eigenlijk dat ik er toch behoefte aan heb maar ik ben bang voor de confrontratie en afspreken lukt steeds niet. nu ben ik ook begonnen met mezelf snijden, wat ik eigenlijk ook helemaal niet wil maar ik heb mezelf dan gewoon niet onder controle. niemand weet dit van mij, ik wil het dezelfde personen wel vertellen maar ik durf niet goed. mn ouders weten ook niet dat ik depressief ben, ik durf het ze niet te vertellen en ze zeggen waarschijnlijk toch dat ik me aanstel of het mijn eigen schuld/probleem is. ik weet echt niet wat ik moet doen en ik ben bang voor mezelf, heeft iemand tips??

2 reacties

Hey xpx disney
Ik snap volledig wat je meemaakt ik heb het zelf ook meegemaakt mijn eerste tip is zoek voor jezelf de oorzaak van het probleem tip 2 spreek af zoveel het mogelijk is en ben hier ook open over met mensen die je vertrouwd dit lucht echt op tip 3 wanneer je jezelf wilt snijden teken een vlinder op plaats waar je jezelf gaat snijden en geef deze en naam van een van he vrienden wanneer je dan begint met snijden moet je denken dat de vlinder ( vriend / vriendin ) hier ongelukkig van word. Tip 4 denk steeds aan de mensen die om je geven en doe geen domme dingen xxx
Als je nog vragen hebt ik ben er voor je
Xxx
Volleyballover 2

dankjewel! ik ga dit gebruiken❤️
Hey xpx disney
Ik snap volledig wat je meemaakt ik heb het zelf ook meegemaakt mijn eerste tip is zoek voor jezelf de oorzaak van het probleem tip 2 spreek af zoveel het mogelijk is en ben hier ook open over met mensen die je vertrouwd dit lucht echt op tip 3 wanneer je jezelf wilt snijden teken een vlinder op plaats waar je jezelf gaat snijden en geef deze en naam van een van he vrienden wanneer je dan begint met snijden moet je denken dat de vlinder ( vriend / vriendin ) hier ongelukkig van word. Tip 4 denk steeds aan de mensen die om je geven en doe geen domme dingen xxx
Als je nog vragen hebt ik ben er voor je
Xxx
Volleyballover 2

Reageer