Constant moe


  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik weet niet of ik de enige ben maar ik ben constant moe. Ik slaap slecht want ik kom slecht in slaap en dan ben ik 's ochtends vroeg wakker. Heeft iemand anders dit ook? 'S avonds ga ik altijd over dingen nadenken en ben ik heel erg gestrest en dan slaap ik laat en als ik dan elke ochtend ook nog vroeg wakker ben dan ben ik ontzentend moe. En als ik moe ben wird ik sagarijnig en dan doe ik domme dingen en wordt ik snel boos. Daardoor worden mijn ouders ook boos om mij. Heeft iemand een idee zodat ik 's avond sneller slaap of dat ik minder moe ben?
Trouwens ik snap als je niet reageert ik plaats te veel topics.

307 reacties

maar ik wil je niet dood
Waarom niet?
Je kent me toch niet?
Mijn zus maakt altijd mijn dingen kapot en vind het gek als ik dan boos word
Ik doe het vlgns niemand goed
bc you help me, en ik snel aan mensen gehecht raakt, dus ga me aub niet meer pijn geven
Ik HAAT mezelf

God waarom verlaat hij mij
Hoezo zou ik jou meer pijn geven, je kent me niet
god houd van je, t is ssatan...
i do know some things of you, and you help me rlly good so i like you
Help ik jou?
ja, dat doe je.
Met wat
Hzo zou je verdriet om me hebben, dat zou niemand om me hebben
than i am niemand, je helpt me met mijn depressie
Hoe
bc you say things that help me
zoals die liedjes
Helpen liedjes je van je de liedjes je
ja en ze zijn fijn om te luisteren, daarnaast ben jij een van de enige die echt met mij over god praat op mijn forum
Praat niemans anders op het forum over God
Of bij je vriendin thuis
zeer weinig mensen willen daarover praten en ideen delen, daarom vind ik het zo chill met jou, bij mijn vriendin thuis is even andere onderwerpen belangrijk
Oke
Bedankr
Ik weet het even niet meer
Reputatie 6
Badge +5
Beste Lise123,

Zo te lezen heb je het erg zwaar. Wat knap dat je hier je verhaal deelt.
Zoals jij anderen helpt op het forum, en naar ze luistert, zijn er ook mensen die graag naar jou willen luisteren en er voor jou willen zijn. Zoals je merkt zijn dat anderen op het forum, en misschien is er bij jou iemand in je omgeving die je vertrouwd, zoals iemand uit de buurt of een vertrouwenspersoon op school.

Als je graag met iemand wilt praten kun je bij de Kindertelefoon ook terecht voor een gesprek met een getrainde medewerker, via telefoon of chat. We zijn er voor alle kinderen en jongeren tot 18 jaar die in vertrouwen willen praten. Je hoeft dus niet te vertellen hoe je heet en wie je bent. We weten dat het soms lastig is om over iets te praten. Dat is niet erg. We helpen je daarbij. Praten lucht op, echt! Chat of bel naar 0800-0432 (gratis), dit kan elke dag van 11.00 tot 21.00 uur.

Zie je echt geen uitweg meer en heb je meer hulp nodig? Dan kun je ook chatten of bellen met 113 online. 113 online is dag en nacht bereikbaar.

Veel sterkte en met vriendelijke groet,

Renske
De Kindertelefoon

Reageer