Constant moe


  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik weet niet of ik de enige ben maar ik ben constant moe. Ik slaap slecht want ik kom slecht in slaap en dan ben ik 's ochtends vroeg wakker. Heeft iemand anders dit ook? 'S avonds ga ik altijd over dingen nadenken en ben ik heel erg gestrest en dan slaap ik laat en als ik dan elke ochtend ook nog vroeg wakker ben dan ben ik ontzentend moe. En als ik moe ben wird ik sagarijnig en dan doe ik domme dingen en wordt ik snel boos. Daardoor worden mijn ouders ook boos om mij. Heeft iemand een idee zodat ik 's avond sneller slaap of dat ik minder moe ben?
Trouwens ik snap als je niet reageert ik plaats te veel topics.

307 reacties

sorry, kan geen Engels en lukt niet om hem in het nederlands te vertalen, probeer het straks nog een keertje.
Mooi, wat je verteld wat er in word gezegt!
Mijn vriendin geloofd me wel.
Nee, een brief schrijven doeik niet weer. Heb het een keer gedaan toen ging het fout.
Thnxx voor de tips!
Je zou via het tandwielsymbooltje naar 'automatisch vertalen' kunnen gaan, en dan Nederlands selecteren. De vertaling kan af en toe onduidelijk zijn, maar vast voldoende om de video te begrijpen.

Een brief vind je eng. Durf je een gesprek te hebben met je vriendin?
Mischien durf ik ooit een gesprek te beginnen.
Ja, dat dee ik ook maar ik zal het nog een keer proberen
Als ik nederlands aan klik gaat ie naar arabisch geen idee hoe
In een groepsapp (van mij en mijn 2 beste vriendinnen) vroeg ik van 'hgh' zij de ene 'very good' 'met you' (ze is wel nederlands) Dus ik weet niet of ik moet zeggen van: 'Ja, sorry dat ik het niet heb gezegt vandaag maar het gaat vet slecht' of gewoon 'slecht' of dat ik weer gewoon moet liegen en moet zeggen van 'Prima' of 'Goed' Ik weet dat die eerste twee het best zijn maar...
ik zou het eerste doen voor je eigen best
Ja, weet ik maar dan moet ik alles vertellen..
En ze is net zo vrolijk
Waarom is het leven zo lastig
als ik daar het antwoord op had....
hmm je vriendin is net vrolijk en jij wilt dat niet bederven, is er iemand anders?
ja, maar die heeft geen wifi
wanneer zie jij deze persoon weer, dan kan je misschien met hem/haar praten
Ja, mischien
Ik heb nu bijvoorbeeld economie bijna af maar ik moet ook nog DUits leren en wiskunde maken en ze (me beste vriendin dan) zeggen wel van ja ga pauze nemen maar dan rakak ik in de stress enzo
Als je veel stress ervaart en het gevoel hebt dat je je schoolwerk niet afkrijgt, kan je je docent mailen. Je kan zeggen dat je het wegens privéproblemen even moeilijk hebt, en het heel fijn zou vinden als de test of taak voor dat vak uitgesteld kan worden.

Verder wil die vriendin vast graag naar je luisteren. Ze heeft zelf aangegeven dat je naar haar toe mag komen, dus kan je gerust van die uitnodiging gebruik maken.
Nee, een docent mailen kan niet.. Dat komt weer bij mijn mentor en die gaat dan weer vragen stellen enzo..


Mijn andere beste vriendin heeft het ook gevraagt.
Ik weet al wat julie gaan zeggen...
Maar ik weet het niet.

Vanavond moest mijn broertje bidden..
Hij bid voor iedereen in het gezin maar voor wie niet...
wauw...
i'll keep you in my prayer
Is het gelukt met je schoolwerk?

Praat maar met wie je je fijn voelt. Ik ga je niet pushen, maar ik hoop dat je eerlijk bent met jezelf, en aan zal geven als het niet meer gaat.

Je broertje moest bidden, maar heeft jouw naam niet genoemd. Begrijp ik het zo goed? Als hij alle gezinsleden genoemd heeft en jou niet, vind ik dat grof en respectloos van hem. Kan je bij hem of je ouders, aangeven dat je het niet ok vond wat hij deed? Hadden je ouders opgemerkt dat hij jouw naam niet genoemd heeft?

i'll keep you in my prayer


Thnxx, ik bid ook voor julie! Maar het hoeft niet hoor. Niemand houd van me en dat laten steeds meer mensen me merken.

Mijn schoolwerk is gelukt, maar ik heb niet alles kunnen maken en nu zit ik dan nog nl te maken en ik had nog niet alles gemaakt en en,.

Ik zal het proberen aan te geven als het niet meer gaat.

Je broertje moest bidden, maar heeft jij naam niet genoemd

Ja, je begrijpt het goed. Mijn ouders hebben het niet gemerkt en als ik het tegen hun zou zeggen vinden ze toch dat ik zeur.

Waarom ben ik nog niet dood.

Ik voel me zo kut!
Ik.... Ik.... Ik...
Ik moet dood, sorry..
nee, dat moet je niet
wat is er gebeurd?
Ja, dat moet ik wel.
Het kan niet meer zo.
Niemand wil me toch
Mijn vriendin deed afstandelijk vandaag.
Van mijn oom mocht ik niet z'n hond uitlaten morgen, toen ik dat vandaag vroeg... (merkte ik aan zijn gedrag)
Je hoeft me niet te hellpen
Als je zou zeggen dat ik dood zou moeten zou ik het metteen doen

Reageer