Constant moe


  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik weet niet of ik de enige ben maar ik ben constant moe. Ik slaap slecht want ik kom slecht in slaap en dan ben ik 's ochtends vroeg wakker. Heeft iemand anders dit ook? 'S avonds ga ik altijd over dingen nadenken en ben ik heel erg gestrest en dan slaap ik laat en als ik dan elke ochtend ook nog vroeg wakker ben dan ben ik ontzentend moe. En als ik moe ben wird ik sagarijnig en dan doe ik domme dingen en wordt ik snel boos. Daardoor worden mijn ouders ook boos om mij. Heeft iemand een idee zodat ik 's avond sneller slaap of dat ik minder moe ben?
Trouwens ik snap als je niet reageert ik plaats te veel topics.

307 reacties

No Problem! ik zeg ook alleen maar wat ik van me therapie leer 🙂
Wat voor therapie doe je?
slaaptherapie
Hallooo!!

Misschien kan het helpen als je een notitie blok ofzo naast je bed legt en daar dan je gedachten in opschrijft voor je gaat slapen. Zo ben je niet bezig met dingen als IK MOET ER MORGEN WEL AAN DENKEN DAT IK MN BOEK VAN BIO NOG MOET HERKAFTEN. Of zoiets. Want dat schrijf je dan gwn op en dan is het uit je hoofd.

Ik hoop dat je er wat aan hebt!

Groetjes van Sara!
slaaptherapie
Oke, werkt het?
@ Saraatjuh


Thnxx voor de tips... Ga het proberen



onnodige quote verwijderd
Dankje wel dat julie me willen helpen ook al ben ik het niet waard
Natuurlijk ben jij het waard. Ik vind je een heel lief persoon, waar ik graag tijd en aandacht aan besteed.
Jij mischien..
Ik, en waarschijnlijk nog veel anderen, ook al laten die misschien niet al te duidelijk zien hoeveel ze om je geven.
Waarom zouden mensen van mij houden
Voor de vriendelijke persoon die jij bent. Hier plaats je zo’n lieve reacties, dat ik vermoed dat jij voor je omgeving even lief en behulpzaam bent.

Ik vind het jammer dat er in jouw hoofd gedachten rondspoken die zo negatief over jezelf zijn. Ik zou graag live tegen je zeggen dat jij een goed persoon bent, maar dat gaat niet. Daarom hoop ik dat je mij op mijn woord gelooft.
Waarom zouden mensen van mij houden

voor hoe erg jij mij en andere helpt op dit forum, en daarnaast besta jij met een reden
Wat zou die reden zijn dan?
Het is mogelijk dat die reden nog niet duidelijk is. Neem gerust je tijd om erachter te komen waarvoor je leeft. Je hoeft je hier niet mee te haasten.

Soms helpt het om niet alleen te leven voor wie je al kent, maar om ook te leven voor de mensen die je nog gaat ontmoeten. Iemand die op deze aardbol rondloopt, weet nog niet dat jij een belangrijke rol in zijn of haar leven gaat spelen. Dat jij voor die persoon onmisbaar bent. Wie weet ben jij al heel belangrijk in iemands leven, maar maakt diegene dat niet zo duidelijk.
Wat @kenshin zegt klopt, en daarnaast, God vind je belangrijk, hij zorgt niet voor niets voor deze dingen.
Hoe kom ik erachter wat de reden is dat ik leef?
Waarom zou God me belangrijik vinden?
Waarom zou God mezelf dan laten snijden?
Waarom zou God me laten stikken als ik hem nodig heb?
Waarom was ik dan niet Dood?
Hoe kom ik erachter wat de reden is dat ik leef? dat leer je naarmate je ouder word.
Waarom zou God me belangrijik vinden? omdat hij de mens heeft gemaakt om liefde mee te delen en jij ook een mens ben en hij dus wil dat jij ook blij bent
Waarom zou God mezelf dan laten snijden? Satan
Waarom zou God me laten stikken als ik hem nodig heb? wil hij niet, hierbij wil ik weer zeggen Satan en het verhaal van Job
Waarom was ik dan niet Dood? omdat je dus belangrijk ben voor iemand, die je misschien al kent of nog niet
Thnxx
youre welcome!
Hoe gaat het nu met me? Slecht
Ik slaap echt niet meer, ja wel beter maar...
Mijn ouders worden de laatste tijd vaak boos op me om hele kleine dingen of zomaar.
Ik heb mijn halfe kond kapot gesneden.
Het gaat vandaag ook weer heel slecht.
Ik vind het steeds lastiger om te leven.
Als ik naar school fiets of van school naar huis, fiets ik langs een treinspoor en elke keer als er een trein lang rijd denk ik lag ik er maar voor.
Ik weet het niet meer.
Hoe moet ik nog weer goed worden.
Hoe moet ik nog plezier maken.
Vandaag vroeg mijn vriendin steeds, als er iets is moet je het zeggen! Is er iets?
Ik wou het wel vertellen maar ze heeft al zoveel aan haar hoofd en mijn andere vriendin ook.
Ik wil het graag vertellen maar weet niet hoe, en wanneer ik het kan vertellen. Nu in ieder geval niet, want ze hebben nu te veel aan hun hoofd.
hmm
jammer dat het slecht gaat
kan je met je ouders bespreken waarom ze zo snel boos zijn?
wat is er gebeurd dat jij je kont heb opengesneden of is het door jezelf die snijd?
je vind het nu lastig om te leven, bedenk dat het beter gaat worden ook voor jou en je vriendinnen
ik hoop dat jij straks denkt als je dat treinspoor ziet, gelukkig dat ik nooit heb gedaan wat ik dacht, bc your worth living
als je vriendin vraagt of er iets aan de hand is hoef je niet diret alles te beantwoorden, je mag ook een klein ding zeggen dit kan jou ook al helpen

Ronald

Ps yeeh 500 berichten
Nee, ik kan dat niet met ze bespreken. Dan zeggen ze van niet enzo.
Ja, het kwam doordat ik mezelf snij.
Wanneer word het beter, wanneer word ik beter?
Hoe kun je zeggen dat het beter gaat worden? Het wordt alleen maar slechter..
Mischien denk ik het ooit wel, als ik er niet echt voor spring..
Maar als ik iets zeg moet ik ook meteen alles zeggen. Anders stresst ze echt heel erg..

ps gefeliciteerd met je 500 berichten je helpt mensen echt goed!
Volgende week vrijdag begint mijn eerste therapie, en ik ben nu beszig om een mail te sturen naar stichting chris
Deze video heb ik al op het forum gedeeld, maar ik zet hem hier nog even neer. Er wordt in gezegd hoe God door jou leeft, in plaats van jij door God. God komt tot leven door de gelovigen, die het geloof naleven. Ik weet niet voldoende van jouw geloof af om hier veel over te kunnen zeggen, maar ik hoop dat je steun vindt in de video.

Ik vermoed dat die vriendin doorheeft dat er iets met jou aan de hand is. Ik weet niet veel, maar één ding weet ik: niet weten is soms erger dan weten wat er is. Met de twijfel, de gedachte zitten dat er iets zou kunnen zijn, maar niet weten wat, kan vernietigend zijn voor een persoon. Het kan dat jij je vriendin “geruststelt” door te vertellen wat er in je omgaat, zodat je vriendin niet meer met de onzekerheid van het niet-weten zit.

Je zou je vriendin een brief kunnen schrijven. Over die brief kan je nadenken zolang je wilt. Je hoeft de brief pas te geven als die goed weergeeft hoe jij je voelt. Je kan zeggen dat je eerlijk met haar zal zijn, maar dat op je eigen tempo zal doen.

Goed dat je therapie bijna start. Ook een positieve stap die je gezet hebt door Stichting Chris te mailen.

Reageer