Compliment Tieten deel 2

  • 16 March 2019
  • 6 reacties
  • 420 Bekeken

Badge
Ik ben verdrietig... ik schreef dus mijn vorige forum met of ik haar moest appen met een tiet compliment, en iedereen zei ja en ik deed het en nu is ze boos.... denk ik... ik heb autisme dus mij niet pesten of plagen het kan mij heel erg raken en hier kan ik altijd mijn hart luchten

afbeelding verwijderd door Kindertelefoon omdat deze in strijd is met forumregels 6 en 7

6 reacties

Badge
De rest van het gesprek zat ze me te pesten en ik weet niet of ik dat wil delen
Badge
Echt stom want ik had naar alle adviesen hirop geluistert
Hoi

Je hebt advies van leeftijdsgenoten opgevolgd, en dat is niet goed uitgedraaid. Wat naar dat dat meisje boos op je is.

Het verbaast me dat er je aangeraden werd om dat meisje een compliment te geven over haar borsten. Zo'n compliment is best intiem, en wordt eerder gegeven tussen mensen die elkaar erg goed kennen. Een persoonlijk compliment geven aan iemand die je (nog) niet zo goed kent, kan intimiderend overkomen.

Het lijkt me goed om een berichtje te sturen waarin je uitlegt dat je haar een compliment wilde sturen om toenadering te zoeken. Je kan uitleggen dat leeftijdsgenoten je aanraadden om haar een compliment te geven over haar borsten, waardoor jij dacht dat dat een goed idee zou zijn.

Groetjes
Kenshin
Hey parisdelamboune

Wat vervelend dat het zo gelopen is.

Ik denk persoonlijk dat je het voor de volgende keer anders moet aan pakken.

De volgende keer moet je als je iemand leuk vind eerst vrienden proberen te worden. Meisjes vinden het namelijk niet leuk als ze van een vreemd nummer dat te horen krijgt.

Ga bij je volgende cruch (of hoe je het ook schrijft) eerst over normale dingen appen en praten. Gewoon van hoe gaat het en of ze iets leuks gaat doen in het weekend en zo ja daarna vragen Hoe het was. Wees gewoon geïnteresseerd en zij mag soms ook best aan jou dingen vragen. Als je het gevoel hebt dat zij jou ook leuk vind kan/moet je dat dan pas zeggen. En niet zo van je hebt een mooie.... meer van ik vind je er echt leuk uit zien. Complimentjes mag altijd.

En was kenshin hier boven zij zou ik zeker aan dat meisje uit leggen. Misschien moet je er ook bij zeggen dat je dingen snel letterlijk neemt door je autisme. Ik denk dat ze de waarheid op recht zou waarderen

Ik hoop dat je hier iets mee kan voor de volgende keer

Groetjes
Bella
Ik heb je vorige topic gelezen en die reacties waren inderdaad niet zo geweldig. Ik denk dat het beter was dat je even wachtte op meer reacties. De reactie van Ronald2001 was bijvoorbeeld erg nuttig. De reacties van die anderen waren niet zo slim.

Je moet altijd voorzichtig zijn in dit soort dingen, zodat het niet awkward wordt, ook als zíj niet verliefd is op jou.
hey,

eerlijk gezegd, ik heb het topic nagelezen en dit allemaal even gelezen.
op je andere topic was nog maar 1 reactie die vertelde om het meteen te doen, daarna heb je het dus blijkbaar meteen gaan doen aangezien ik daarna nog een reactie heb geplaatst.
jammer aan de ene kant, maar als ik je een tip mag geven is om voortaan even te wachten om actie te ondernemen tot er meer reacties zijn.

ik zou jezelf nu verontschuldigen bij dat meisje en proberen om het goed te maken

Reageer