Compliment tieten

  • 14 March 2019
  • 6 reacties
  • 356 Bekeken

Badge
Hoi iemand die ik ken heeft mooie tieten we praten nooit maar ik kijk vaak naar haar tieten is het raar om haar te complimenteren op haar tieten? Ik zou het zelf wel leuk vinden als zij mijn piemel complimenteert

6 reacties

Geen emoties tonen
Ga ervoor
Badge
Ga ervoor
Hihi dankje ik ga haar nu appen
Badge
Ga ervoorGa ervoor
Danke voor jouw advies ik wist echt niet wat ik moest doen ik ben autistisch en ik kan niet zo goed iets begrijpen
hey,

ik zou wel eerst beter bevriend raken met haar... of zelfs een relatie proberen als je verliefd ben, ik vind het namelijk zelf een beetje raar als je zomaar iemand appt dat zij leuke borsten heeft...

aangezien je haar al heb geappt, wat was haar reactie?
Reputatie 1
Badge +2
Hey ik ben zelf een meisje, dus miss heb je er wat aan. ☺️ Ik zou het misschien iets subtieler zeggen, dus niet "Je hebt mooie tieten" want tuurlijk ik het begrijpelijk dat je daar naar kijkt, maar meisjes houden ervan om dat soort complimentjes iets subtieler te krijgen. Dus niet dat ze jou opeens als een of andere creep ziet die alleen naar haar tieten kijkt want ik neem aan dat je niet bent. Eerst zou ik haar gewoon wat beter leren kennen, en daarna zou ik gewoon tegen haar zeggen dat ze een "mooi figuur"heeft.
Succes!

Reageer