Buitengesloten

  • 27 January 2019
  • 1 reactie
  • 54 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey, een maand geleden heb ik een topic gemaakt waarbij ik heb gezegd dat ik mij buitengesloten voel, het is er niet bepaald beter op geworden. Sterker nog, het is verergert.

Ik had een vriendinnen groep waar ik erg close mee was, nu is het zo dat er sinds kort 2 meisjes in mijn vriendinnengroep zijn gekomen en zij mogen mij echt niet. De 2 meisjes hebben volgens mij een slechte invloed gehad op mijn vriendinnen waardoor zij mij ook niet meer mogen.

Bijna al mijn vriendinnen negeren mij op dit moment en spreken buiten schooltijd met elkaar af zonder mij. Vorige week kwam ik zelfs te weten dat een meisje uit mijn vriendengroep al mijn vriendinnen heeft uitgenodigd voor haar verjaardag behalve ik!!

Ik weet op dit moment niet eens meer wie mijn vrienden zijn, er is maar 1 iemand wie ik echt kan vertrouwen en waarvan ik echt kan zeggen dat dat mijn vriendin is. Maar zelf bij haar twijfel ik of zij bevriend met mij is vanwege hoe ik ben of omdat ze het zielig voor mij vindt.

Ik weet echt niet wat ik moet doen!! Kan iemand mij advies of hun eigen ervaring vertellen alstublieft?!?

xxxDini

1 reactie

hey,

dit is enorm vervelend natuurlijk.

zou jij aan die ene vriendin durven vragen hoe het komt dat iedereen opeens zo afstandelijk is?

wat je ook kan proberen is om zelf iets te organiseren in het weekend en ze allemaal uit te nodigen, als ze komen dan is dat zeer waarschijnlijk omdat het je vriendinnen zijn. dan kan je misschien via die manier erachter komen wie er wel echt een vriend is en wie niet

Reageer