borderline

  • 30 December 2019
  • 4 reacties
  • 133 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi

Ik ben een meisje van 17 en heb borderline. Ik woon niet meer thuis. Ik heb een vriendin die het vaak nog maar net weet uit te houden met mij. Ik volg een zware therapie.

Zijn er mensen die ook borderline hebben?

Zijn er mensen met tips?

Zijn er mensen met mogelijk te herkennen trekjes door de borderline?

Ik zou hier graag met wat mensen over praten.

Groetjes


4 reacties

Hallo Cabello2002 :)

Ik heb geen borderline maar sterkte met je zware therapie! 

-Dr8gon99

Hey,

 

Ik heb het net eventjes opgezocht en ik merk wel dat ik een paar van de symptomen heel erg kan hebben, en andere weer niet. Waarschijnlijk heb ik het dus niet maar sommige trekjes dan weer wel.

Heb je vertrouwenspersonen waarmee je goed kan praten? Wat ik zelf altijd doe als ik heeel emotioneel ben is aan vertrouwenspersonen advies vragen over hoe ik met situaties om moet gaan aangezien zij niet onder invloed zijn van emoties en dus helderder kunnen denken.

 

Hopelijk heb ik je toch een beetje kunnen helpen en sorry als deze reactie nergens op slaat, ik doe gewoon m’n best om jou te kunnen helpen.

 

Groetjes,

Pindakes

Hi,

Ik heb ook borderline en ben zelf 16, dus tips kan ik niet echt geven ofzoiets, ik ga over 9 maanden een zware therapie in, ik weet niet wat ik ervan moet verwachten.. maar het liefst genees ik asap. Ik hoop dat de therapie die je volgt helpt en je er snel weer bovenop komt

 

liefs, Lisa

Badge

hey,

 

wat naar ik he het even opgezocht en het is best heftig! ik hoop dat beetje bij beetje er bovenop kan komen i pray for you,

:cherry_blossom::cherry_blossom:

Reageer