Vraag

bloed uit mijn plasser door papa


Reputatie 3
Badge +3

Wil iemand me helpen. In mijn vorig topic staat het een beetje uit gelegd maar papa en mama hebben weer seks met mij gehad maar nu ging het iets te hard en nu komt er bloed uit mij en het doet pijn. Ik weet echt niet wat ik moet doen. Ik ben nog nooit ongesteld geweest maar dit is ook niet ongesteld want het was gelijk na papa en het dee pijn dus ik denk dat het door hem komt maar wat moet ik doen?!


12 reacties

Hallo Anoniem2202 :)

Ik blijf erbij dat je dit moet melden vanwege incest.

Het kan zijn dat hij iets te ruw deed waardoor je vagina beschadigd raakte.

-TheMightySlayer <3

Hey Anoniem2202

 

Wat naar dat je vader je zo gekwetst heeft. Zoals TheMightySlayer zei, was hij vast wat ruw, waardoor jij een verwonding opgelopen hebt. 

 

Denk je hiermee naar de huisarts te kunnen? Bij de huisarts zou je kunnen vertellen dat je bloed verliest, en waardoor dat komt. De huisarts kan je hier namelijk erg goed mee helpen, en kan ervoor zorgen dat je niet langer pijn gedaan wordt door je ouders. 

 

Als je ouders je hiervoor niet naar de huisarts laten gaan, kan je zeggen dat je last hebt van je pols. Eenmaal bij de huisarts geef je in het bijzijn van de huisarts aan liever op je eentje naar binnen te gaan samen met de huisarts. De huisarts zal ervoor zorgen dat dat kan. Eenmaal bij de huisarts vertel je dan maar wat er gebeurd is. 

 

Denk je dat te durven; naar de huisarts toe gaan?

 

Gr. Kenshin

Hallo Anoniem2202 :)

En is het misschien handig om ook nog een SOA-test aan te vragen indien hij het onveilig deed? 

-TheMightySlayer <3

Reputatie 3
Badge +3

Hallo Anoniem2202 :)

Ik blijf erbij dat je dit moet melden vanwege incest.

Het kan zijn dat hij iets te ruw deed waardoor je vagina beschadigd raakte.

-TheMightySlayer <3

Wat is incest?

Hey Anoniem2202

 

Wat naar dat je vader je zo gekwetst heeft. Zoals TheMightySlayer zei, was hij vast wat ruw, waardoor jij een verwonding opgelopen hebt. 

 

Denk je hiermee naar de huisarts te kunnen? Bij de huisarts zou je kunnen vertellen dat je bloed verliest, en waardoor dat komt. De huisarts kan je hier namelijk erg goed mee helpen, en kan ervoor zorgen dat je niet langer pijn gedaan wordt door je ouders. 

 

Als je ouders je hiervoor niet naar de huisarts laten gaan, kan je zeggen dat je last hebt van je pols. Eenmaal bij de huisarts geef je in het bijzijn van de huisarts aan liever op je eentje naar binnen te gaan samen met de huisarts. De huisarts zal ervoor zorgen dat dat kan. Eenmaal bij de huisarts vertel je dan maar wat er gebeurd is. 

 

Denk je dat te durven; naar de huisarts toe gaan?

 

Gr. Kenshin

 

ik weet het niet. Hoe moet je naar de huisarts moet je gewoon naar binnen lopen of moet je eerst bellen en wie moet ik dan bellen ik weet niet eens wie mijn huisarts is en waar die zit.

 

Hallo Anoniem2202 :)

En is het misschien handig om ook nog een SOA-test aan te vragen indien hij het onveilig deed? 

-TheMightySlayer <3


wat gebeurd er in een soa test?

Incest is seks tussen nauwe bloedverwanten. Tussen een kind en zijn of haar ouders bijvoorbeeld, tussen broer en zus, enzovoort. 

 

Ik stel voor dat je eens opzoekt welke huisartsenpost bij jou in de buurt te vinden is. Vind je een adres, staat daar ook vast een telefoonnummer bij. Dat nummer kan je opbellen, en vragen of je een afspraak kan maken, of dat je gewoon naar binnen kan lopen. Je kan eventueel ook meteen vragen wat een soa-test inhoudt, aangezien dat weleens verschilt van test tot test, afhankelijk van wat je nodig hebt. 

 

Gr. Kenshin

Reputatie 3
Badge +3

Incest is seks tussen nauwe bloedverwanten. Tussen een kind en zijn of haar ouders bijvoorbeeld, tussen broer en zus, enzovoort. 

 

Ik stel voor dat je eens opzoekt welke huisartsenpost bij jou in de buurt te vinden is. Vind je een adres, staat daar ook vast een telefoonnummer bij. Dat nummer kan je opbellen, en vragen of je een afspraak kan maken, of dat je gewoon naar binnen kan lopen. Je kan eventueel ook meteen vragen wat een soa-test inhoudt, aangezien dat weleens verschilt van test tot test, afhankelijk van wat je nodig hebt. 

 

Gr. Kenshin

Nee ik wil niet naar de dokter en ik wil ook niet een soa test doen. Ik denk dat ik gewoon blijf chatten met centrum seksueel geweld en dan komt het vast wel goed

Hallo Anoniem2202 :)

Ik snap dat het vervelend is maar het is beter voor je gezondheid. Met chatten komt niet alles goed. Ter vergelijking: Als ik vermoed dat ik corona heb ga ik niet even chatten over mijn klachten maar dan ga ik mij laten testen. Komt ongeveer op hetzelfde neer. Ik zeg gewoon: Ga naar de huisarts!

-TheMightySlayer <3

In je andere topic zei je misschien naar je oma toe te durven. Eenmaal zij weet wat er gebeurt, zou ze je kunnen vergezellen naar de huisarts. Da’s vast al een stuk minder eng. Vind je niet? Wel super goed dat je blijft chatten met centrum seksueel geweld. 

 

Gr. Kenshin

Reputatie 3
Badge +3

In je andere topic zei je misschien naar je oma toe te durven. Eenmaal zij weet wat er gebeurt, zou ze je kunnen vergezellen naar de huisarts. Da’s vast al een stuk minder eng. Vind je niet? Wel super goed dat je blijft chatten met centrum seksueel geweld. 

 

Gr. Kenshin

Ja dat is minder eng ik ga naar oma toe met de trein en bus maar ik ga wel nu want nu zijn papa en mama weg

Heel goed. Goede reis :four_leaf_clover:

 

Gr. Kenshin

Hallo Anoniem2202 :)

Goed van jou dat je naar je oma toe gaat :thumbsup:

-TheMightySlayer <3

Hoi Anoniem2202 ,

 

Ik ben benieuwd, hoe gaat het nu? Ik kan me niet voorstellen in wat voor situatie je zit en hoop dat het goed met je gaat. Heeft je oma iets kunnen ondernemen?

 

Groeten!

Reageer