Bipolair

  • 17 October 2018
  • 2 reacties
  • 138 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey all,

Ik ben nu al 5 jaar nogal down. Sommige momenten ben ik wel happy enzo, maar nog steeds ben ik sad.
Ik denk vaak aan zelfmoord, en ik heb ook geprobeert mezelf te vergiftigen, zonder resultaat.
Ik heb meerdere testen gedaan, die allemaal zeiden dat ik een hoge depressie had, een een groot zelfmoordrisico. Terugkerend op het happy gedeelte, blijkt het ook dat ik waarschijnlijk het bipolaire disorder heb. En dan type 1.
Al deze testen zeggen dat ik naar een dokter of psychiater moet, maar ik wil het niet tegen mn ouders zeggen.
Daarnaast snij ik mezelf ook, en ik wil niet dat ze daarachter komen.

Heeft iemand advies?

-xx- Ezgirl

2 reacties

Daarnaast heb ik ook heel vaak voorspellende dromen, heel veel toevalligheden en andere paranormale dingen.
Hey,
wat een vervelende situatie! Dat je het niet aan je ouders wilt vertellen snap ik heel goed, ook al zullen ze je wss alleen proberen te helpen. Op school zijn er vaak vertouwingspersonen met wie je contact op kan nemen. Zij hebben zwijgplicht, dus ze mogen (in principe) niks aan je ouders vertellen (uitzonderingen daar gelaten) ik denk echter dat het wel verstandig is om er met iemand over te praten, je kunt aan je vertrouwenspersoon vragen of die weet of je zonder toestemming van je ouders naar een psycholoog kan.
Snijden is niet de oplossing, en het beste is om daar mee te stoppen (dit is makkelijker gezegd dan gedaan, dat weet ik) ik hoop dat het snel wat beter gaat!!!!
hou vol!

Reageer