Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Bindingsangst

Door omstandigheden in mijn verleden durf ik mij zelf moeilijk te binden aan een jongen omdat ik daar geen vertrouwen meer in heb en nu ben ik bezig met een jongen maar nu komt het erop neer dat hij mij ook leuk vind en hij wil dus ook een relatie ik had hem al vertelt over mijn probleem maar ik kan hem natuurlijk niet eeuwig laten wachten.

Wat zouden jullie doen in deze relatie

3 reacties

doe het rustig aan, als hij jou ook leuk vind dan zal hij best willen wachten en als je het hem verteld hebt begrijpt hij het waarschijnlijk ook. misschien kan hij je ook wel helpen om je vertrouwen in jongens weer terug te krijgen.
Doe het rustig aan en als hij het niet begrijpt, is het misschien toch niet helemaal iets voor jou.

xx
Ja klopt maar die onzekerheid blijft ik heb namelijk testen gedaan en mijn uitslag was duidelijk bindingsangst/verlatingsangst
trek je er niks van aan wat een test zegt! daar bedoel ik niet mee dat je geen bindingsangst hebt, maar dat je je er niet zo aan vast moet houden. probeer die bindingsangst stapje voor stapje te overwinnen. samen met je (nog niet) vriendje!

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Akkoord Cookie instellingen