Vraag

Ben ik raar?

• 16 March 2023
  • 2 reacties
  • 39 Bekeken

Badge

Mijn vrienden vinden mij al twee jaar raar. Mijn moeder vind mij sinds een tijdje ook raar. Mijn oma soms ook. 

Ik ben een meisje, 14 jaar. Ik hou ontzettend van Hello Kitty en grote knuffelberen. Ik lees heel graag oorlogsboeken en kijk ook graag oorlogsdocumentaires (vooral over concentratiekampen). Soms lees ik ook de Donald Duck. Ik mastrubeer ook ontzettend veel (meerdere keren per dag, dit weten mn vrienden niet). Maar nu de dingen waarom mensen mij echt raar vinden: Ik heb een obsessie met Hitler. Mijn kamer hangt vol met Nazi plaatjes. Ik heb zijn boek, mein kampf en de Duitse vlag hangt in mn kamer. Ook heb ik een obsessie met Rusland en Putin. Daarom hangt er ook een plaatje van Putin en van het Russische leger in mn kamer. De Russische vlag hangt er ook. Ook Mussolini is met mate te vinden in mijn kamer. En ik heb Hitler als achtergrond op mn tel en schoolipad. Mijn vrienden en familie vinden dit dus raar (mijn vader en 1 vriendin niet). Mijn moeder vindt het vooral raar dat ik van Hello Kitty hou, maar tegelijkertijd ook van Hitler. (Er hangen ook veel Hello Kitty plaatjes in mn kamer). Ik heb ook een obsessie met België en Polen. (Kreeg daarom vr mn verjaardag van mn vriendin een tekening van hello kitty met een Pools legeruniform aan). En ik heb een hekel aan Amerika, India, Oekraine en een aantal andere landen.

Ik ben ook om héél héél eerlijk te zijn een beetje phobic voor sommige dingen....

2 reacties

Reputatie 1
Badge

hey, 

je bent niet raar, je hebt alleen een vreemde obsessie. hello Kitty is niet perse raar. gewoon een beetje kinderachtig, maar daar is niets ergs aan. waarom heb jij een obsessie met mensen zoals Putin en de nazi’s ? puur uit interesse is echt niet raar of zo. ik ken veel die hier veel onderzoek naar doen. als je bijzonder veel sympathie tegenover hun bij zit is er denk iets iets fout met jouw denkwijze. laat dat even checken bij psycholoog 

ik hoop dat je hier iets aan hebt. 

bye 

Badge

Bedankt voor je reactie. Ik weet niet precies waarom ik hier een obsessie mee heb, waarschijnlijk omdat ik sommige dingen goed vind die ze doen of gedaan hebben. Natuurlijk vind ik niet alles goed wat ze gedaan hebben, sommige dingen gaan zelfs in mijn ogen te ver.

Reageer