Vraag

Ben ik lelijk en dik?


  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey.

Ben ik lelijk? Ik voel me wel zo
En ik voel me ook dik.
Dit is ongeveer (k heb t een beetje aangepast zodat ik nog privacy heb) hoe ik eruit zie:
Best lang (1.75) haar tot op mn billen, geverfd haar: bovenin mn eigen blonde kleur, daarna loopt het over in blauw, dat loopt over in roze met een paarsige overloop zegmaar.
Borsten: cup c80.
Volle lippen, wipneusje, groen blauw grijze ogen. Sproetjes
Ik ben 60cm in omtrek bij mn buik.
T lelijkste aan mezelf vind ik mn heupen die fk hoog zitten (hoger dan mn naver) en mn 1.10 meter lange benen (mn bovenlichaam is dus 65 cm)

Is 60cm omtrek bij je buik dik? T ziet er wel zo uit.
Ik ben dus 1.75 , 15jaar en ik ben 42 kilo.


Help me

Xx Alli

16 reacties

Hoi alli

Wil je alsjeblieft uit je hoofd halen dat je dik bent want je bent helemaal niet dik zoals ik jou zie in mijn gedachten zie je er uit als een perfecte vrouw/dame je bent mooi zoals je ben

Groetjes saar03
Maar wrm noemen de pesters me dan dik...
Alicia, Pesters zijn er op uit om je te kwetsen, en de meeste pesters zijn jaloers en dan gaan ze diegene waarop ze jaloers zijn pesten zodat ze zelf populairder worden ofz.

Ik heb ff je BMI uitgerekend: 13,7!!! Je hebt echt ondergewicht schat!! Ik ben 1,70 of en weeg 52!! Kilo, en ik heb een BMI Van 15,5 ofzo en ik heb dus ook al ondergewicht!

En al was je lelijk ( dat ben je dus niet!! ) dan nog gaat het om je innerlijk. En hoe je hier mensen helpt is je innerlijk ontzettend mooi!! En dat hebben die pesters dan weer niet!!

~Asy
Dat ben je niet echt niet je bent echt heel mooi pesters weten nooit wat hun zeggey
Hoi!
Je bent helemaal niet dik! De pesters noemen jou dik omdat ze jou dat willen laten denken, zodat je je onzeker voelt. Geloof dus nooit wat ze zeggen! Ik zou hun gewoon negeren, maar je kan ook naar een mentor gaan.

Groetjes flowingroses
Thanks voor alle lieve comments ?ā¤
Hey, als ik zo jouw gewicht en lengte lees vind ik het nogal zorgelijk klinken. Ik ben zelf ook 175cm en ik weeg 58kg, 42kg is echt ondergewicht. Als ik jou was zal ik met iemand gaan praten over het pesten, bijvoorbeeld iemand van school. Je kan proberen de pesters te negeren, maar ik weet uit ervaring dat dit erg lastig is, bijna onmogelijk zelfs.

Ook zou ik een afspraak maken met je huisarts, je BMI is echt veel te laag wat gevaarlijk is voor je gezondheid.

Om verder heel eerlijk te zijn denk ik niet dat cup c80 heel realistisch is als ik je BMI in overweging neem, maar dat is mijn mening.

Je bent absoluut niet lelijk.
@yourlocalghost voor ik begon met lijnen was ik 60kg (veel te zwaar natuurlijk). Toen had ik ook nog een borstgroeispurt (deed echt hartstikke veel pijn). Toen ik dus cup C80 had ongeveer startte ik met lijnen.
"Maar wrm noemen de pesters me dan dik..."
Nouja, ze pesten mensen al, dus echt iets diepzinnigs moet je er niet van verwachten....

Ik neem aan dat je niet lelijk bent. Dat kan ik natuurlijk niet zeker zeggen, omdat ik jou persoonlijk niet ken, maar iedereen heeft andere dingen die hij/zij mooi vindt.
Daarnaast beschouw ik de meeste dames van mijn leeftijd wel aantrekkelijk, dus erg lastig is dat niet...
Dat verklaart het. 60kg is een prachtig gewicht voor jouw lengte en ik denk dat dat een goed streefgewicht is
dik lijk je me totaal niet. dat zeggen de pesters alleen om jouw onzeker te laaten voelen, en niemand is lelijk. en hoe jij je haar hebt lijkt me super mooi ^_^!
Met dat gewicht van 60 kilo en als je 1,75 m bemt zou je een BMI hebben van 19,6 dan zit je in het gedeelte : gezond en normaal gewicht. Je was hemaal niet te dik schat
Hey!

Je bent niet dik! Ik ben 60 kilo van 1,55/1,60
Dus het is niet erg hoe je eruit ziet en k weet hoe mensen soms negatief kan zijn wees lekker jezelf en ga sporten als je wilt, en lekker jezelf blijven negeer de mensen die oordeel over je hebben jij ben wie je bent en jij mag er zijn! Al ben je dik/dun volle lippen en etc het maakt niet uit iedereen is welkom in dit wereld!
Hee,

Dit klinkt zo ongelooflijk supermooi! Die pesters zijn gewoon sukkels, die kunnen niks lelijks aan je vinden dus verzinnen ze iets wat niet klopt. Lijnen zou ik niet doen, 60 kilo en cm buikomtrek is perfect, kan nog wel wat bij zelfs, allemaal hartstikke mooi.

Nou nog even een lang biologisch verhaal omdat ik dat interessant vind en bioloog wil worden:
Sommige mensen vinden zichzelf te dik of te zwaar, maar dat is niet echt iets waar je een mening over kan hebben. Als je lichaam zichzelf niet kan dragen, is dat fout. De knieƫn van iemand van 200 kilo verslijten heel snel, dus moet die afvallen. Het brein en de spieren gaan helemaal kapot als iemand te licht is, dus dat is ook niet goed, dan kan je lichaam zichzelf ook niet meer dragen. Ergens daartussenin, dus dat je gewoon een stukje kan wandelen zonder dat je het wil uitschreeuwen van de pijn, omdat je lichaam zichzelf gewoon kan dragen, is een prima gewicht. En dat is zo'n grote marge, dat als je gewoon een beetje gezond eet enzo, en wel eens beweegt, dat je daar niet echt op hoeft te letten.

D
42 kilo das hardstikke dun vind ik heupen tot je navel betekend dat je een goede uhm personaliteit hebt en zeker als je 1.75 bent

Reageer