Vraag

ben ik depressief?

  • 12 June 2019
  • 2 reacties
  • 63 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoii allemaal ik voel me al een lange tijd ( bijna 3 jaar ) niet vrolijk en ik loop al bij een therapeut en heb nergens meer zin in ik wil niet meer slapen en niet opstaan en slaap slecht en ben overdag heel moe en kan Mn concentratie er niet bij houden voor bijv, school of huiswerk maar ik weet niet wat ik nu moet doen en ik huil mezelf in slaap ( soms zonder n reden ) en kan Mn tranen niet inhouden maar is dit een depressie of stel ik me gewoon weer is aan hebben jullie een idee??

2 reacties

Het komt wel overeen met het beeld dat ik van depressie heb, hoewel ik natuurlijk geen conclusie hierover kan trekken.
Kun je dit misschien met iemand van school of met jouw huisarts bespreken?
Dergelijke figuren kunnen wel dergelijke conclusies trekken, jou doorverwijzen naar iemand die dat wel kan en hulp bieden.
Is dat misschien iets?
Het komt wel overeen met het beeld dat ik van depressie heb, hoewel ik natuurlijk geen conclusie hierover kan trekken.
Kun je dit misschien met iemand van school of met jouw huisarts bespreken?
Dergelijke figuren kunnen wel dergelijke conclusies trekken, jou doorverwijzen naar iemand die dat wel kan en hulp bieden.
Is dat misschien iets?


Ja k heb het er al met Mn ouders een beetje over gehad alleen is t een best lastig onderwerp tussen Mn ouders en mij maar heb ik toch besloten om naar n vertrouwend persoon te gaan op school omdat k ook niet naar school wil en dat dr wel bij hoort alleen elke x als k dit zeg stel k het weer uit dusja

Reageer