Behoefte om mensen op te vrolijken

  • 31 March 2020
  • 2 reacties
  • 81 Bekeken

Badge

Hoi ik ben 14 (meisje but who cares) en  heb zeg maar een soort van raar gevoel als mensen om mij heen verdrietig zijn. Ik ga zweeten, ga trillen en mijn hart gaat sneller kloppen. Dan heb ik de behoefte om er alles aan te doen om die gene op te vrolijken. Dit gevoel heb ik ook als mensen negatief zijn. Zijn er hier andere mensen die dit ook hebben? 

Idk why maar ik word ook vaak bang van mensen (van mijn leeftijd ofzo en voornamelijk jongens) als ze bij me in de buurt komen. Of die tiktok boys die zijn het ergst haha. Of ik ben gwn te soft xD

Oh ja en ik heb ook heel veel stress voor school. Ik moet al huilen als ik naar m'n boeken kijk.

 

Sorry voor de slechte uitleg ik ben niet zo goed in praten over mijn gevoelens in het Nederlands..

Thanks voor het lezen I appreciate it💜


2 reacties

Reputatie 1
Badge +1

Hi @WeAreBulletProof,

Ik begrijp erg wat je bedoeld. Als andere maar gelukkig zijn!! Je moet niet vergeten dat jij er ook bent en je rot kan voelen. Jongens hebben geen slechte bedoelingen sommige wel maar dat hebben meisjes ook. Jongens maken ook contact op een vriendelijke manier. Probeer een planning te maken voor je school en daar echt aan te houden. Dan pas kan je op jezelf blaimen. School is vervelend maar je moet wel echt iets doen. Stressen omdat je iets moet gaan doen is niet altijd goed. Probeer er voor jezelf te zijn en er zijn ook mensen voor jou met goede bedoelingen ook jongens.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt!

Liefs:)

Reputatie 4
Badge +3

Tja, ik heb ook een hele sterke neiging om anderen te helpen voor ik mezelf kan helpen en mensen die heel erg in paniek zijn of huilen bezorgen mij ook enorm veel angst dus je bent zeker niet alleen. Ik heb er vannacht zelfs nog de hele nacht van wakker gelegen dat ik iemand niet genoeg heb kunnen helpen en nu haat hij me 

maar het gaat niet om mij

je bent in ieder geval niet de enige. Alleen wat je eraan kan doen is voor mij een mysterie 

sorry voor dit ietwat waardeloze antwoord,

koekiemonster

Reageer