Vraag

Bang voor vuurwerk

  • 29 December 2017
  • 4 reacties
  • 127 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi!
Het is bijna oud en nieuw en ik hoor steeds meer vuurwerk.. Dit vind best eng.. heeft iemand tips?

X

4 reacties

Binnen blijven of Aan leren wennnen door steeds bij een harder vuurwerken te gaan staan
Ik heb dat ook ik zou gewoon binnen blijven. En na oud en nieuw weer naar buiten gaan. En als je echt naar buiten moet met een van je ouders gaan
Ik kan je vertellen: een cobra haalt hooguit wat ruiten uit een auto

Er is heus gevaarlijk vuurwerk maar cobra 6 is niet heel gevaarlijk.

Cobra 8 daarentegen moet je niet willen tegenkomen in my opinion.

Gewoon goed oppassen met vuurwerk maar wees niet bang.

Het meeste is heel onschuldig zelfs de helft van t illegale spul.

Hopelijk is deze info goed voor je.
Er zijn genoeg videos van auto's die niet stuk gaan van illegaal knalvuurwerk! Bekijk ze! Toen ik ze bekeek wist ik dat vuurwerk niet een explosief is maar een knal 🙂 het moet druk kwijt en bij een explosief schieten er stukken door de lucht die hard zijn en schade opleveren. Als vuurwerk in de lucht druk kwijt kan zul je niet snel fysieke schade opleveren. En natuurlijk is je hand kapot als je t aansteekt in je hand...

Het moet de druk kwijt en er is geen makkelijkere manier dan door de hand heen 🙂.

Dus dat dan!
Deze alvast voor volgend jaar he! Fijn 2018 😃
als ik jou was zou ik juist naar buitwn gaan, wel goed beschermt, maar kijken waar je nou echt bang voor bent... als je hoogtevrees hebt, moet je ook hoogtes opzoeken om ervanaf te komen. het zou al een heel stuk helpen als je weet voor welk vuurwerk je bang bent. knallen, fluitbuizen, siervuurwerk, etc.

Reageer