Bang voor pesten knuffel

  • 7 February 2018
  • 4 reacties
  • 138 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Dit topic klinkt een beetje raar maar ik probeer mijn best om het zo goed mogelijk uit te leggen.

Ik slaap thuis al bijna heel mijn leven lang met een knuffel. Ook op vakantie en naar opa en oma gaat hij gewoon mee. Nu heb ik op school me aangemeld voor een reis naar Cambridge. En de jongens in mijn school zijn best "straightforward" (Zien ze iets, nemen ze gelijk iets aan) en ik ben ook meestal het mikpunt. Maar ik wil niet weten dat ik "tut" op Cambridge, want dan ben ik helemaal de klos. Maar ik kan ook niet zonder mijn knuffel, slapen is dan echt onmogelijk.

Hoe los ik dit nou op?

Groetjes,
Natsonline

4 reacties

Reputatie 2
Badge +9
Heey, Natsonline

Voor hoeveel dagen ga je op reis met school? En ga je met alle jongens op 1 kamer of in groepjes, met je vrienden in een hotelkamer.

Nou heb ik nooit gebruik gemaakt van een knuffel, omdat ik daar geen behoefte aan had. Als baby zijnde gooide ik altijd die dingen me bed uit.

Nou ja, je kan altijd proberen om die knuffel te verstoppen? In je koffer zit meestal een 2e ruimte (die hoes, daar zit een rits, als je die open doet kom je bij het plastic onderkant) daar kan je hem kwijt.

Of je kan proberen om hem gewoon is niet mee te nemen? Die slapeloze nachten zullen wel mee vallen, om te denken dat je als mens zijnde niet meer dan 7 dagen wakker kan blijven? Daarnaast vraag ik me af of je ook daadwerkelijk gaat slapen.

Wij zijn met de 4e klas naar Tsjechiƫ geweest in een vreselijk hotel dat wel, maar 's nachts sneekte we altijd rond in het hotel haha. Of 's avonds gingen we altijd lopen skooieren in het supermarktje om de hoek. En we hadden een tv, dus ps4 erbij en gamen. Haha.

Ik zou het zelf gewoon is zonder doen. En anders moet je proberen hem mee te nemen in je koffer, hopelijk kan die wel opslot?

En als dat ook niet helpt dan idk.

Succes en veel plezier

Gr:Mr. S
Heej natsonline,
Ik snap heel goed wat je bedoeld om niet te kunnen slapen zo der knuffel, ik heb dat zelf ook best lang gehad..
ik zou denkik als ik jou was mijn knuffel meenemen en proberen te zorgen dat ze het niet zien ofzo..
maar hoelanf gaan jullie idd? als het kort is slapen jullie misschien amper snachts en is je knuffel eigenlijk niet eens nodig..
iedergeval suc6!
Bedankt voor de reacties

Ik ga voor 5 ongv
Dagen dan

Reageer