Vraag

Bang voor aanraking

  • 15 October 2021
  • 5 reacties
  • 113 Bekeken

Reputatie 5
Badge +4
  • Praat goed mee
  • 155 reacties

Heyy

Ik heb een vriendin in de klas die nogal vaak dichtbij komt en ook aanrakend is maar omdat ik bi ben vind ik het niet fijn net zoals bij mijn sportclub als ik me hand verkeerd houd correcte mijn leraar me maar dan raakt hij me ook aan (op mijn armen) hebben jullie ooit dat jullie niet van aanraking houden?

 

Liefs Lucky 


5 reacties

Ik woon in een gezinshuis en mijn gezinshuis ouders die geven mij een knuffel als ik thuis kom van een weekend logeren ook erg vervelend vind ik dat

Heyy Lucky:wave:

 

Ik vind het zelf ook niet erg fijn als iemand (te) dicht bij mij staat of me zo maar aanraakt zonder het te zeggen. Je bent dan ook niet de enige die dit ervaart!

 

Als je het vervelend dat bijvoorbeeld je sportleraar je zo maar aanraakt als hij iets voor wilt doen kan je dit misschien bij hem aangeven.

Dan kan hij er een beetje rekening mee houden en dan kan hij voor een volgende keer misschien eerst vragen of hij iets voor mag doen / je mag verbeteren zodat je op de hoogte bent gesteld dat hij je hand misschien gaat aanraken. Misschien vind je aanraking dan iets minder onprettig bij het sporten.

 

Groetjes,

NaamNietBekend

Reputatie 1
Badge

Hi lucky,

ik vind het heel erg vervelend voor je, mijn vriendin heeft dit ook en zij heeft haar voet op de grond gezet en nee gezegd. Geef je boundries aan en laat mensen weten wnr ze te ver gaan. Ik hoop dat het werkt!!

#staystrong

-whenthedepressionhits<3

 

Badge

hey lucky

 

zelf zit ik op ballet en ik heb dat eigenlijk ook dan krijg ik van die correcties van hoe mijn armen staan buikspieren aangespannen enz. maar ik denk dat het normaal is want zo ver ik weet vind bijna niemand het fijn om aangeraakt te worden door iemand anders

 

x nina

Reputatie 5
Badge +5

Hier precies het zelfde probleem. 

Hou er ook niet van om aangeraakt te worden. 

Maar.dit.is vanwege mijn verleden . Eerst liet ik het niet toe als pleegmama mij een knuff wou geven duwde haar van me af . Maar.omdat.ik haar nu vertrouw laat ik het wel.toe. ook met gym heb ik er problemen mee dat leraar mij aanraak oid. Zo erg dat ik nu niet meer naar gym durf. 

Reageer