Vraag

bang dat ik ziek ben

  • 30 June 2020
  • 5 reacties
  • 87 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heey met lotte, ik ben dus de laatste tijd heel bang dat ik een ernstige ziekte heb…. Het zit vooral in mijn hoofd dat als ik een pijntje voel dat ik dan direct denk, ohnee en dan ga ik meteen googelen. Ik zelf heb een week geleden een verdikking in mijn keel gevonden en ik ben daarmee naar de huisarts geweest, hij zei dat het een opgezette lymfeklier was. Maar op 1 of andere manier geloof ik hem gewoon niet. Hebben jullie misschien tips? Ik heb die verdikking trouwens nog steeds … groetjes Lotte, ik hoop dat jullie miss tips hebben 


5 reacties

Hallo Lotte1605 :)

Misschien kun je erover met je ouders praten, want aan jou bericht te zien denk ik dat jij last hebt hypochondrie, oftewel bij ieder ding wat anders is qua pijn, etc dat je dan al denkt dat je een dodelijke ziekte hebt.

-TheMightySlayer <3

miss kan het ziekenhuis je helpen als je naar het ziekenhuis gaat en de doctor zegt bvb je hebt hypochondrie of opgezette lymfeklier  dan zal ik hem geloven want geloof altijd de profs 

 

-Jarno15

Hallo Lotte1605 :)

Misschien kun je erover met je ouders praten, want aan jou bericht te zien denk ik dat jij last hebt hypochondrie, oftewel bij ieder ding wat anders is qua pijn, etc dat je dan al denkt dat je een dodelijke ziekte hebt.

-TheMightySlayer <3

Bedankt voor je tip!! 💗

miss kan het ziekenhuis je helpen als je naar het ziekenhuis gaat en de doctor zegt bvb je hebt hypochondrie of opgezette lymfeklier  dan zal ik hem geloven want geloof altijd de profs 

 

-Jarno15

Jaa indd! Maar ik heb gwn het gevoel dat mijn dokter  gwn niet goed gekeken heeft …, maar indd moet ik de profs meer vertrouwen, bedankt voor je reactie!💗