Bang?...๐Ÿ˜“๐Ÿ˜Ÿ


  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik weet soms niet meer wat te doen.

Praten doe ik niet zo veel meer alleen met mijn buitenlandse vrienden online die mij erg goed steunen enzo,ย en paar nieuwe vrienden die gewoon in Nederland zijn enzo, helpt hetย niet zo erg om iets kwijt te raken wat me dwars zit bij hun.

Ik zit net in een grote klemme plek en vast zit gewoon, zo moet je het zien, en het is gewoon dat ik te alleen ben sinds voor de corona tijd enzo..โ€ฆ

Ik Jank eigenlik elke dag van binnen en zelfs zonder dat ik het weet enzo.

En ik ben nog steeds bang voor de politie, i ok ddenk dat ik nog een topic waarin ik vertelde iets over de politie enzo dat ik bang ben voor hun enzoโ€ฆ

Ik vertrouw de politie niet meer door mijn nep ouders nog steeds...๐Ÿ˜– ik HAAT HET๐Ÿ˜”


11 reacties

Hey JadeGameSetPlay

ย 

Wat naar voor je, dat je zo bang bent. Ook jammer dat je buiten je vrienden, het gevoel hebt met niemand te kunnen praten. Niet fijn is dat.ย 

ย 

Wanneer je bang of paniekerig bent, kan het helpen om op zoek te gaan naar iets dat je kan zien, iets dat je kan ruiken, iets dat je kan voelen en iets dat je kan horen. Op die manier richt je je op wat anders dan datgene waar je bang voor bent. Kleef eventueel een briefje met โ€˜zien, ruiken, voelen, horenโ€™ in je kamer, zodat je aan deze tip herinnerd wordt wanneer je bang of in paniek bent.ย 

ย 

Vertel je graag wat meer over je gevoelens rond de politie? Heb je bijvoorbeeld een negatieve ervaring met ze gehad in het verleden? En hoe gaat het thuis?

ย 

Gr. Kenshin

-Quote verwijderd door De Kindertelefoon-

Het komt nog steeds door mijn (ouders) enzo.

Daarom๐Ÿ˜ถ๐Ÿ˜๐Ÿ˜‘

Hey JadeGameSetPlay

ย 

Wat naar voor je, dat je zo bang bent. Ook jammer dat je buiten je vrienden, het gevoel hebt met niemand te kunnen praten. Niet fijn is dat.ย 

ย 

Wanneer je bang of paniekerig bent, kan het helpen om op zoek te gaan naar iets dat je kan zien, iets dat je kan ruiken, iets dat je kan voelen en iets dat je kan horen. Op die manier richt je je op wat anders dan datgene waar je bang voor bent. Kleef eventueel een briefje met โ€˜zien, ruiken, voelen, horenโ€™ in je kamer, zodat je aan deze tip herinnerd wordt wanneer je bang of in paniek bent.ย 

ย 

Vertel je graag wat meer over je gevoelens rond de politie? Heb je bijvoorbeeld een negatieve ervaring met ze gehad in het verleden? En hoe gaat het thuis?

ย 

Gr. Kenshin

Weet je nog over Mijn (ouders)?

Daardoor komt het door๐Ÿ˜

Wat jammer dat je door je ouders zoโ€™n erge angsten ervaart. Hoe doen ze tegenwoordig tegen je?

ย 

Gr. Kenshin

-Onnodige quote verwijderd-

Beter nog.

Ik mag ze nog steeds niet echt maar oke.

Als ik je goed begrijp, gaat het stilaan beter tussen je ouders en jou. Je mag je nog steeds niet, maar het is โ€˜okโ€™. Daโ€™s fijn.ย 
ย 

Weet je wat hetgeen is dat je zulke angst bezorgd heeft? Misschien is het wel nuttig om daar met je ouders over te praten.ย 
ย 

Gr. Kenshin

-onnodige quote verwijderd-

Nee, heeft nouwlijks zin.

-onnodige quote verwijderd-

als je het gevoel hebt dat je bij niemand terechtkan met je problemen kan je altijd chatten of bellen met de kindertelefoon gewoon om je problemen kwijt te kunnen de mensen van de kindertelefoon zullen met plezier naar je luisteren.

ย 

ย 

Je denkt dat het nauwelijks zin heeft om met je ouders te praten. Ok. Kan je soms bij iemand anders terecht? Sowieso kan je contact opnemen met de Kindertelefoon, zoals justanormalboy voorstelde.ย 

ย 

Gr. Kenshin

-onnodige quote verwijderd-

Oke

Hey JadeGameSetPlay

ย 

Hoe gaat het inmiddels met je?

ย 

Ik wilde je even laten weten dat ik maandag negentien word, waardoor ik niet meer op je topic zal kunnen reageren. Het forum is namelijk voor jongeren tot en met achttien. Zo weet je dat alvast, voor wanneer ik niet meer reageerย :slight_smile:

ย 

Gr. Kenshin

Reageer