Anti stress spullen

  • 17 May 2018
  • 8 reacties
  • 175 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey allemaal,

Even een snelle vraag wat me we echt kan helpen, iemand in mijn klas die heeft tegen de stress een kabeltje van haar psycholoog gekregen, dat helpt tegen de stress en daarmee doe je wat met je handen, het lijkt op zo'n oude telefoonkabel maar dat is het niet.
Iemand een idee wat dit is?
Verder iemand nog andere anti stress spullen wat ik met me handen kan doen?
dat helpt me ook tegen t snijden want dan doe ik iets met me handen

Alvast bedankt!

Ronald

8 reacties

Een van mijn vriendinnen had ook iets tegen stress die lijkt op wat jij hier beschrijft, ik heb het even op het internet opgezocht en volgens mij heet het een ’Tangle’.
Hoi,

Ik denk dat het niet per se belangrijk is om iets te kopen of om iets te hebben wat professioneel is. Gewoon iets waarmee je lekker kan prutsen :)

Ik herken het, ik vind het ook geweldig om iets bij me te hebben om mee te prutsen. Altijd handig als ik opeens een gesprek moet voeren en in de stress schiet :8
Daarom heb ik zelf altijd een elastiekje om mijn pols zitten. Goedkoop, makkelijk te vervangen en super handig om mee te prutsen. Daarbij valt het amper op als je ermee prutst en dat je het bij je hebt.
Misschien ook iets voor jou?

Toen die fidget spinner helemaal een rage was, hoorde je ook wel dat mensen dat gebruikten. Misschien kan dat?

Kun je anders aan diegene uit jouw klas vragen wat het is en of die weet waar je het kan halen of dat je het mag uitproberen?

Gr. Pin
Hey,
Die fidget spinner helpt niet tis zo hetzelfde de hele tijd.

Ik heb net wel zo'n fidget kubus gekocht, zitten allemaal van die kleine dingetjes op. Ga even kijken of dat me helpt.

Ik had het bijna direct al gevraagd maar zij wist het niet, zij kreeg het mee van de psycholoog.

Bedankt voor reacties!

Ronald
Fidget kubus, klinkt geinig.

In speelgoedwinkels kun je trouwens sowieso wel pruts dingen vinden. M'n moeder had daar ook een keer iets gevonden met allemaal knopjes. Erg leuk, maar maakte te veel geluid.

Ik hoop dat die kubus iets voor jou is!

Gr. Pin
Ja ik ook, zal het wel even over een week laten weten voor andere die het zelfde nodig hebben.

Ronald
Ik heb een squishy ? wat ik ook altijd doe is een papier een inieminie stukje scheuren haha
oke ik kwam dit topic tegen, maar voor geintresseerde, ik heb meerdere dingen gebruikt:

spiraal kabel
fidget kubus
stressbal
anti stress app.

nu raad ik die fidget kubus in de klas enorm af omdat het veel geluid maakt.
die stressbal is vet handig voor als je boos bent
en die app werkte bij mij niet maar misschien wel bij jullie

waar ik dit topic deels voor aan had gemaakt bleek dus een spiraal kabel te zijn maar dan zonder inhoud,
ik vind dit een enorm handig dingetje omdat je het makkelijk meeneemt en je er van alles mee kan doen en je echt even word afgeleid van je gedachte omdat je met dat dingetje aan het frutselen ben, ze zijn ook niet zo duur. volgens mij had ik er 15 voor 2.50
na een tijdje rekt dat ding wel te ver uit maar kan je oplossen door hem in een bakje heet water te leggen.

hoop dat iemand nog aan 1 van deze dingen iets heb
Reputatie 3
Badge +3
Heey Ronald,

Ik zelf heb 2 magnetische metalen balletjes. Het helpt mij echt enorm goed. Ze zijn precies groot genoeg om er 2 in een hand te hebben, en dan gewoon rondjes maken, of wat dan ook. Heb je ooit zoiets al geprobeerd?

Ik heb net als wat Pin zei ook altijd een elastiekje om. Als ik me dan verveel, dan rek ik hem uit en laat hem los. Het is voor mij een soort kleine hulp middel als ik wil snijden, in de klas gaat dat moeilijk, dus dan doe ik dat elastiekje paar keer uitrekken en los laten.

Fijn om te zien dat je nu iets hebt tegen de stress.

^
Future

Reageer