Alweer verliefd...? :(

  • 17 December 2017
  • 23 reacties
  • 452 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heyo, ben er weer.

Veel mensen kennen mij van me vorige topic "Verliefd op een meisje" en jawel. Ik ben weer verliefd *Zucht*. Laten we maar zeggen dat ze Roos heet (Voor het gemak). Nou, ik ga altijd naar de sportschool, zo'n 2-3 per week. En ik kom haar altijd rond die tijd tegen. In het begin dacht ik er niet echt aan, omdat ik toen niet echt ermee bezig was (2-3 maanden geleden). Dus, elke keer als ik daar bij de sportschool ben, komt ze soms naast me staan, of naast me sporten (Yeah, dat kan toeval zijn.) Maar wat me nog meer verbazend lijkt is dat ze me vaak aankijkt (Ik durf haar niet aan te kijken als ze mij aankijkt). En, ze behandeld me op een andere manier vergeleken met de rest. Afgelopen vrijdag waren we met een groep van zo'n 5 mensen (Vrienden van mij). En 1 had last van z'n schouder. Ze zei niks tegen degene, even later raakte ik geblesseerd aan me rechterschouderblad (Omdat ik te veel ging gewichtheffen). Kwam ze naar me toe, en zei of alles wel goed ging (Ze haalde het personeel erbij etc). Maar ik ken haar amper, ik heb haar nummer niet, ik praat maar 2-3x per week met haar, en ik ben bovendien bang dat het weer opnieuw gaat gebeuren met het meisje waar ik vorige topic op verliefd was. Al die hints waren niet flirten, maar meer als "vriendelijke" hints, en daar ben ik ook bang bij dat ze me ziet als vriend. Anyway, bovendien durf ik nooit haar nummer uberhaupt te vragen omdat ik me daar ook ongemakkelijk bij voel, kan iemand me helpen?

Thanks.

-Robin

23 reacties

Hey yo robin,

Ik heb jouw vorige topic gelezen,
Het is jammer dat je bent afgewezen, maar het was vast de moeite waard.
Even over deze topic :P

Ik denk dat je even moet afwachten. Dat ze anders doet tegen jouw kan gewoon bij jou zo aankomen.
Miss kan je vaker met haar praten.

Waar praten jullie eigenlijk over?
Over de sportschool en die richting?
Of meer of je leuke dingen hebt gedaan in weekend of vakantie?

Ik denk dat het verhaal over de rechtershouderblad gewoon normaal is.
Dat is gewoon helpen, niets bijzonders aan naar mijn gevoel.

Bij het aankijken kan ik me wel flirten voorstellen, maar dat kan ook weer iets anders zijn.
Bijvoorbeeld naar buiten kijken of dat jij iets bijzonders hebt (mooie schoenen etc.)

Als je iets meer met haar omgaat zou ik zeker haar telefoonnummer vragen.
Dat zij miss. Niet met jou flirt beteknd het niet dat jij dat niet bij haar mag doen :)
Dat waren alle dingen wel.

Ik volg deze topic, dus ik zal zeggen.
Schrijf je later! :D

Gr. Lemac
@Lemac

Heyo Mac,

Yeah, hoe moet ik dan precies met haar vaker omgaan? Gewoon vragen om wat te halen? Ik ben super zenuwachtig en ik zie haar vrijdag weer (Morgen en woensdag is er niet, zei ze tegen mij). Alleen, wat moet ik dan precies doen?

Thanks,

-Robin
Haai robin,

Je kan een gesprek met haar aangaan (gewoon een een normaal gesprekje.
-heb je nog iets leuks gedaan deze week?
-wat ga je doen in de kerstvakantie?

“Gewoon vragen om wat te halen?”
Die begrijp ik niet 😕 (intelligent brn ik niet, haha)

Ik begrijp dat je zenuwwachtig bent, maar dat maakt niet uit.
Je bent vast een leuk jochie dat gewoon een ander leuk meisje zoekt.
Dat begrijp iedereen wel, denk ik.

Het is aan jou de keus wat je doet.
Ik zou wel niet te ver gaan.
Als je opeens zegt: ik ben op je.
Dat werkt niet, meestal niet.
Maar de richtlijnen heb ik wel gegeven :)

Ik zal de updates volgen (terug schrijven)
Gr. Vis lemac
Meisje? Ik ben een Jongen! xD

Maar eh, thanks. Ik weet in iedergeval hoe ik het moet aanpakken!

Thanks,

Robin
Oeps, sorry.
Ik zie je dan later.
Hou me op de hoogte?
Jojo, begrijp me nie verkeerd maar ik denk dat ze je leuk vind man. Als ze je nu al zegt dat ze er dan nie is. Die heb ik nog nie meegemaakt, nie dat ik dat wil.
Verlegen is nie perse slecht. Tis meer van hoe je er mee omgaat, ik ben verlegen al kennen de meeste mensen me niet zo. Soms moet je er gewoon voor gaan, een afwijzing is nie erg joh.shit happens.

Successss xx
Btw, je bent pas dertien, hoe kom jij in de sportschool. Das mij nooit gelukt??
Heyo,

Eh, ja. Dat dacht ik duidelijk ook bij een vorig meisje waar ik op was. Uiteindelijk waren die tekens "Als vriend" bedoeld. En om eerlijk te zijn denk ik dat ze hetzelfde doet. En btw. Ik mag meerdere malen sporten ivm leeftijd (Bij de sportschool moet je minimaal 13,5 zijn volgens mij, om onbeperkt te sporten, bij mijn sportschool is dat tenminste) Daarom! Maar alsnog fijn dat je me vraagt daarover xD

-Robin
UPDATE 1: *Zucht*. Ze is vandaag niet op komen dagen, waarschijnlijk omdat ze geen zin had/ze vakantie had, nu moet 3 weken wachten totdat ik uberhaupt een kans heb om met haar te praten.. 😞
Awh, dat is jammer. Ik hoop dat he de volgende keer wel lukt 🙂
UPDATE 2: Heh, uiteindelijk kwam ze vandaag. Zoals gewoonlijk, keek ze me vaak aan (Veel vaker dan normaal). En durfde niet echt met me te praten. Ik voel wel dat ik iets opbouw, dat denk ik tenminste
Goed begin om mss een vriendschap te sluiten klinkt alsof ze je wel wil leren kennen geen idee in hoeverre (mn beste vrienden heb k meestal ook door gekke redenen bv khad een vriendengroep van op kamp en we zijn een groep geworden omdat we bij de eerst maaltijd bij elkaar gingen zitten en dat eten was met witte saus en die begonen ineens te praten over spermabanken enal. Mn eetlust was dus ook echt over .... Lang verhaal kort da eten die week was vuil gek genoeg bijna elke dag mn eetlust weg door de witte saus en vrienden die me misselijk wilde maken ????
yo robin, wat is je maximale benchpress eigenlijk, kan er mee te maken hebben.
Ik benchpress met 25 kilo ongeveer. En kan er 15. En ANO SH, ik probeer geen vrienden met haar te zijn, eheh. Ik ben verliefd op haar.
Verliefd zijn lijkt leuk maar als je het bent wil je van een flat afspringen terwijl je een mes in je hart steekt
Eh, wat bedoel je precies daarmee..?
Ehm, ik denk dat ze op je is. Niet praten (zo zijn meisjes niet) en iemand heel veel aankijken zonder tegen haar te praten met iemand die je wel vaak ziet op de sportschool maar ook niet begroeten ofzo (dat doen meisjes ook niet vaak)
Ehm, ik zou gewoon een gesprekje met haar aan gaan
(Wat is dit een slappe tekst, sorry! :/)
Yeah, dacht ik ook. Alleen ik kan niet echt een "gesprek" met haar starten, omdat ze altijd bezig is enzo. Eigenlijk de enige kans die ik heb is of: De warming up met haar een gesprek starten (ca 10 mins). Of, na de training, maar dan gaat ze snel naar huis & kan ik haar niet bij houden (Ik doe 10 minuten over om me om te kleden lol) Maar wat ik niet begrijp is: Waarom zou ze (Waarschijnlijk) op mij verliefd zijn? Ze is het meest aantrekkelijkste meisje van haar klas (Zei ze zelf & wist dat veel jongens op haar vielen). Waarom zou ze bij iemand als ik (waarschijnlijk) op zijn? Ik ben 7/7 keer afgewezen lol
UPDATE 2:
Ik zag haar bij de sportschool zoals gewoonlijk. Niet echt gepraat. Maar ik heb het gevoel dat ze niet echt op me is. Dat gekijk doet ze bij bijna iedereen zag ik vandaag. Eh, rip me zelfvertrouwen nu. Ik wil zo graag iets beginnen. Ik had zelf ook een excuus om haar telefoon nummer te vragen in me hoofd. Maar ik durf niks, en ik weet niet waarom..
Hmmm, ja. Een gesprek is toch wel het eerste waarmee je moet komen, anders is zomaar een telefoonnummer vragen gek.
Yeah.. kijk. Dit wordt wss de laatste post die ik doe: ik heb een liefdesbrief voor haar geschreven, ga ik dan ook te ver & moet ik dan met een gesprek starten of die brief via iemand aan haar geven?
Heya, ben er weer. Gister ging echt geweldig! Ik ging snel weg van de sportschool, naar huis (Ik zei tegen m'n vriend dat ik haast had, maar dat was niet zo) En ging dus achter haar aan met de fiets. Uiteindelijk zag ik haar, en zei ik tot mezelf dat ik het niet zou verknallen. Dus, ik kwam naast haar fietsen en zei "Hey" en vanaf daar ging het gesprek door, ik dacht niet, ik praatte gewoon, het ging echt geweldig. Dus, ik denk dat dit echt m'n laatste post is, nogmaals bedankt voor de mensen die me geholpen hadden, ookal is deze thread ongeveer 1 maand oud 🙂 Thanks anyway.

-Robin 🙂
Haha, geweldig!
Ik hoop dat ik dan wel te horen krijg of het iets is geworden?

Reageer