alles is alweer teveel

  • 5 January 2018
  • 5 reacties
  • 100 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
heyy ,
t ging een tijdje wel weer iets beter met me, ik at weer beetje normaal en was gestopt met snijden tot een paar dagen geleden...
Kreeg weer ruzie met mijn oma ze zei dat ik niets kon en een probleem ben...
Gister had ik een leuke ochtend en middag ook wel tot het avnd eten...
ik had weer moeite met eten had hele dag al beetje rotgevoel door eten..
Toen zei mijn moeder dat ze zich niet lekker voelde ..
Vervolgens was ze weer niet meer aanspreekbaar en kreeg hyperventilatie dus toen vreog ik moet ik 112 bellen en ze schudde nee...
Mijn vader beldde uiteindelijk wel gewoon.. toen ze beetje weer normaal kon ademen en praten zei ze weer mijn hart.
toen eenmaal de ambulance er was moest ze meelopen met wat hulp .. ze gingen kijken weer hartslag van 285 dus toen hebben ze haar meegenomen en ik ben hier zo kapot van ... s avonds mocht ze gelukkig wel weer naar huis heel laat ..
Mijn oma die was bij mij want die was er verdrietig van ... vervolgens reageerde ze alles op mij af en sloeg me meerdere keren en de afspraak is dat ik niet mag slaan of schoppen of haar mag wegsturen...
Ze zei weer hetzelfde als gewoonlijk : "je bent een probleem het is jouw schuld dat je moeder weer pijn heeft en het weer slecht gaat je had niet moeten bestaan je bent alleen maar een probleem en ik heb altijd geweten een kind te verliezen"

ik word er gek van ik wil niet meer ik kan niet meer ik wil niet meer negatief zijn geslagen worden omdat ik het maar ben ik weet zelf ook wel dat ik niets waard ben 😢
ik ben zo klaar met mezelf en alles thuis ik wil gewoon dood ik krijg altijd van alles de schuld ik wil gewoon echt niet meer ;c

liefs Pinkie

5 reacties

ik denk dat je het met je ouders moet bespreken ik had ook problemen met mijn oma en ben daar toen mee naar mijn ouders gegaan die het snapte en met haar zijn gaan praten waardoor het nu is opgelost
en pleeg alsjeblieft geen zelfmoord het is niet de oplossing en ik heb pas geleden iemand aan zelfmoord verloren en ik kon er niks aan doen maar toch hou ik een eeuwig schuld gevoel en misschien klinkt dit raar maar als je dood bent kom je misschien terug in dezelfde situatie en dan heb je het voor niks gedaan dus doe het alsjeblieft niet er zijn teveel mensen die om je geven en als je nu zegt dat dat niemand is dan zeg ik nu ik geef genoeg om je om dit huilend te typen
Hooi Pinkie,

Wat vervelend dat jouw oma zo naar tegen jou doet!
Heb je dit al eens met je ouders besproken? Zoja wat zeggen die er van?

Veder kan ik je adviseren om te praten met de Kindertelefoon.
En anders eventueel met jouw huisarts!

Zoals Panda.04 al zegt Zelfmoord is geen oplossing!
Na je dood kom je weer terug in de zelfde situatie. ( Zo denk ik erover. Ik ben spiritueel opgevoed)

Probeer niet langer met dit gevoel rond te lopen.
Zorg dat je bij iemand terecht kan die je kan helpen en waarmee je goed kan praten! Opkroppen is niet goed voor je!!

Sterkte!

Groetjes
Bloodboy17
Ik heb het een keer besproken met mijn ouders maar van mijn moeder mag ik er niets van zeggen tegen mn oma. En mn vader die zegt meestal laat het maar gewoon:-(
M'n psycholoog weet het maar ik ken haar pas 2 weken en die kan nu nog niet heel veel doen..
Vrienden om mee erover te praten heb ik niet meer:-\
Opkroppen is inderdaad niet goed want was zo goed als gestopt met snijden maar weer mee begonnen :-\

Reageer