Skip to main content

Heey! Het is al even een tijdje dat ik op het forum actief ben geweest, maar het gaat de laatste tijd wat slechter met me. Ja, ik ben gestopt met het papier “roken", maar ik heb wel vaak als het slecht gaat de neiging om het weer te doen, ook al heb ik het maar een paar keer gedaan. Ik zit nu ook in de 1e, en ben al bezig met mijn seksualiteit. Ik weet dat dit erg jong is, maar toch zit ik na te denken of ik misschien bi of pan ben, en omdat ik daar wel een beetje jong voor ben, heb ik het gevoel dat ik gewoon "speciaal” wil zijn, mar het zou ook echt zo kunnen zijn… de laatste tijd heb ik ook steeds slechtere en en verdrietige gevoelens. Ik krop de hele tijd mijn gevoelens op en als er dan een klein dingetje gebeurd, als ik mijnhand ergens tegenaanstoot, of als iemand ook maar een beetje zijn of aar stem tegen mij verheft, komt het er allemaal uit. Ik voel me ook kut, en heb binnenkort een gala, maar ik ben wel een beetje zenuwachtig, want mijn benen zijn niet zo dun en ik heb ook een onderbuikje. Ik weet dat eigenlijk vrijwel ieder tienermeisje dat heeft, maar toch. Ook ben ik bang dat ik de enige ben die wil eten, of dat ik heel erg ga stinken en zweten, of iets doms doe. School gaat ook best kut, en mn moedr is ook overwerkt. Mijn vader is ook niet echt in de mood, hij heeft al bijna een week een piep in zijn oor door een brandalarm een paar straten verderop, en slaapt nu slecht. Ook is hij pianostemmer en is hij nu geloof ik bang dat hij daardoor niet meer zijn werk kan doen. En laatst hadden mij ouders echt KNALLENDE ruzie, en hebben ze elkaar bijna geslagen. Mijn wordt steeds vaker super bood om echt de kleinste dingen, en mijn moeder is best emotioneel. Maar op die avond ben ik dus weggelopen en heb tot het donker 3 uur lang verdwaald door de stad gezworven, tot ik bijna in slaap viel in een park en een enge vent opeens naar me riep. Toen is het allemaal begonnen, en ik denk steeds vaker aan zefverwonding

Ik weet dat dit een best lang bericht is, maar ik hoop dat iemand mij kan helpen 💜

Hoi @Anoniem_12apr24 ,

Heel goed van je dat je dit vertelt! Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Yasmin(De Kindertelefoon) 

Reageer