alles gaat mis

  • 6 July 2022
  • 2 reacties
  • 85 Bekeken

Oké. Alles wat ik ga vertellen is echt gebeurd en ik wil het gewoon aan iemand/mensen vertellen.

Een aantal maanden geleden heb ik drugs gedaan, want ik wou het proberen. Was heel heftig en zou ook rare dingen hebben gedaan, als ik niet met mijn vrienden was (die me hebben tegengehouden). Zat de weken die volgden niet goed in me vel en alles ging mis. De dag erna was ik nog boos en had ik mijn leraar heftig uitgescholden, waardoor ik geschorst werd. Maandag was ik dus geschorst, toen ben ik er woensdag achter gekomen dat ik geout (homo) was en donderdag ging ook niet lekker. En het probleem dat ik geout was vond ik eigenlijk al helemaal niet leuk, maar dat was nog niet alles. Ik weet trouwens ook dat de meesten niet zullen snappen hoe vervelend het is, maar het is gewoon een zooó niet leuk gevoel. Het probleem lag meer bij het feit dat ik een jongen leuk vond, die toen wist (hij en zijn vrienden) dat ik hem leuk vond. Ik wist, en weet nog steeds niet wie het aan hem heeft verteld. Dus nu komende weken gaan voorbij en ze laten ook merken dat ze het weten en het was zo vervelend. Het viel ook bijna iedereen op dat ik anders begon te doen, omdat ik me niet fijn voelde. Nu is dat gelukkig allemaal voorbij met die jongens enzo. Maar terwijl dit gebeurde begon één van mijn vrienden ook anders tegen me te doen, alsof ik iets verkeerds had gedaan. Het kon zijn dat ik iets verkeerds had gedaan, maar weet het (nog steeds) niet. Nu is dat voorbij en doet die persoon weer normaal tegen me. En nu paar weken verder, begint die persoon weer anders te doen. En ik weet nog steeds niet waarom (anderhalve week later).
En nu zijn we hier. Om 03.00 ‘s nachts. Mijn leven gaat gewoon helemaal fout en wou dit even delen. Dankjewel als je dit helemaal hebt gelezen. Hoor graag wat jullie hiervan vinden of iets überhaupt.


2 reacties

Hey

Wil je er misschien over praten? Ik ken je niet maar ik ben er wel voor je als je dat wilt.

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @aniemno ,

 

goed dat je er over wil praten, dat kan vaak al helpen. Als je wil dan kan je bellen of chatten met De Kindertelefoon, gratis en anoniem. We zijn elke dag bereikbaar tussen 11:00 en 21:00.

 

Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon

Reageer