allemaal te veel: baantje zorgt voor stress

  • 31 July 2020
  • 5 reacties
  • 87 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

haii,

Op dit moment gaat het ineens heel slecht met me. Ik werk nu al 3 maanden in de afwas in een restaurant, maar heb nog maar 4x gewerkt. Alle 4 de keren werd er veel gescholden naar me en sloeg mijn baas zelfs meerdere keren op mijn kont. Ook heb ik nog niet betaald gekregen. Ik durf er echt niets van te zeggen. Ik wil nu echt niet meer werken. Voor zondag sta ik ingepland maar ik heb nu alvast maar gezegd dat ik niet kan, maar nu moet ik zelf vervanging zoeken, maar letterlijk niemand kan. Ik wil dan echt niet werken en sws mijn moeder viert dan haar verjaardag met familie. Maar wat moet ik doen. Ik zit nu al een week hierover te stressen en ik kan het echt niet meer. Ik ben nog maar net klaar met therapie voor faalangst, maar op dit moment kan ik mijn faalangst echt niet onder controle houden en heb ik echt paniekaanvallen etc. Mijn ouders vinden dat ik door moet blijven gaan, maar ik zie dat echt niet zitten. ALSJEBLIEFT iemand help ik kan dit echt niet.

 


5 reacties

Heyy

Weten je ouders dat er op je kont geslaan word? Als je dat verteld kan ik me niet voorstellen dat je moet blijven gaan.

Vertel dit aan je ouders. Dan kunnen jullie samen een oplossing zoeken.

Groetjs

Hey Fleurtje186

 

Wat een nare werkplek moet dat restaurant zijn. Je wordt er grof behandeld en seksueel benaderd, dat hoort niet! Ik snap heel goed dat je niet meer naar deze plek toe wilt. 

 

Zoals Kaas123 voorstelde, bespreek je dit best met je ouders. Vertel gerust wat er zoal gebeurt op de werkvloer. Moest jij mijn kind zijn, hoefde je daar van mij geen voet meer binnen te zetten. 

 

Gr. Kenshin

Alleen al het feit dat er op je kont word geslagen.... ik zou gelijk weggaan en een klacht of revieuw erover schrijven. Dus ik adviseer je om weg te gaan.

Reputatie 7
Badge +19

Heyhoi

das niet echt normaal…. ik zou weg gaan als ik jou was. Vertel het aan je ouders want dan snappen zij de situatie ook. Ik neem aan dat je ouders het niet oke vinden als er naar je gescholden word en dat er op je kont word geslagen door je baas.

 

joeeee

Hoi,

Hoe is het gegaan? Wat heb je gedaan?

Aangezien je bent aangerand, zou ik niet zijn gegaan en ik zou een klacht hebben ingediend over het schelden en de aanraking. Dat is namelijk echt niet oké. Dit is geen kwestie van doorzetten om je faalangst te overkomen. Deze werksituatie klinkt niet gezond. 

Ik hoop dat het goed is afgelopen!

Gr. Pin

Reageer