Vraag

alleen

  • 29 December 2019
  • 5 reacties
  • 132 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hi iedereen, ik ben een jongen van 14

Vroeger had ik een vriendin( vriendschappelijk) en we deelden alles met elkaar, leuke dingen, dingen waarmee we het moeilijk hebben,... Nu heeft ze opeens gezegd dat ze me niet meer moet hebben en heeft ze me geblokkeerd daar ben ik al overheen maar nu heb ik niet iemand waarbij ik men hart kan luchten ;(  iemand  tips?


5 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Heel eerlijk? Zonder in jouw precieze situatie te kunnen kijken kan ik hier niet enorm goed advies over geven. Heb je nog andere vrienden? Als die vriendin in het ‘echte’ leven kent, kan je altijd het proberen uitpraten of er in ieder geval achterkomen waarom ze dit deed. 

 

Hallo Kaas123 :)

Je kunt proberen om nieuwe vrienden te zoeken, en inderdaad gewoon vragen waarom ze je heeft geblokkeerd en niet meer wil zien. Je kunt je hart luchten misschien bij bijvoorbeeld andere vrienden, je mentor of iemand anders die je vertrouwd.

-Dr8gon99

Heel eerlijk? Zonder in jouw precieze situatie te kunnen kijken kan ik hier niet enorm goed advies over geven. Heb je nog andere vrienden? Als die vriendin in het ‘echte’ leven kent, kan je altijd het proberen uitpraten of er in ieder geval achterkomen waarom ze dit deed. 

 

Heb der een keer gezien op straat en heb haar toen aangesproken, ze zei dat ze moest van een vriend. Ze zei toen dat ze me miste, heb daarna een sms gestuurd, heeft ze me weer genegeerd.

Heb niet echt andere goeie vrienden die ik 100% vertrouw;(

Hm misschien kun je de volgende keer dat je dr tegenkomt vragen waarom ze niet met je om mag gaan met je van die vriend en afhankelijk van de reden duidelijk maakt dat dat dan geen goede vriend is?

ik vind persoonlijk dat ik eerder m’n hart kan luchten bij online vrienden dan ‘echte’ vrienden omdat ik bang ben dat die vrienden mijn geheim door gaan vertellen en online vrienden ken ik niet in het echte leven

Reageer