Vraag

Alle problemen

  • 16 May 2020
  • 1 reactie
  • 71 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

ik ben 17 jaar en las me topic terug ik schrok ben in 1,5 jaar 9 kilo aan gekomen wat ik eigelijk niet in de spiegel zie en me kleren wel zijn me borsten met 2 maten gegroeid en ik was toem 15 en nu 17 word je uperout zwaarder als je ouder word. 

Ik sta nu al meer dan 1 jaar tussen de 83 en 85 kilo ik ben aangekomen denk doordat ik stres eet maar zo vaak hebben we geen chips koek snoep en frisdranl ik drink alleen water thee en melk en eet  gewoon brood met kaas en avond eten (ik voel me al kut als ik iets ongezonds eet en ik heb het gevoel dat ik vaak ongezond eet maar ik eet ook als ik stres heb kwa me aanrandings verleden ben nog steeds onzeker over me zelf daar door was altijd hellemaal zelfverzekert over me lichaam tot ik aangerand bend en gepest word en elke keer denk ik ja ga afvallem lukt niet kwa eet buie ik kom niet aan omdat ik minimaal 5 keer per week elke keer als ik fiets 30 km tot 42 km fiets dus 200 km per week. Mij moeder zegt dat ik niet afvallen vol hou kwa ik me trauma eerst moet verwerken en dan er op gaan richten en dat je niet op twee punten gaan richten. Ben ongelukkig me vriendje vind me mooi. Hoe vaak iemand het zeg het blijft in me hooft je bent je bent lelijk zoveel mensen ook tegen me zegt lelijk ben je je gaat het geloven jank over me lichaam me kont is mooi behalve als ik geen onderbroek aan heb dan heb ik zo flubber kont maat me borsten en ogen zijn mijn trots stel ik val af en ik heb ze niet meer mij angst ik ben een paniek stres kip me hoofd draaiy in paniek en verdriet snap me hooft niet wegloop neigingen verleden was opgenomen 2,5  jaar terug ik blijf beelden zien dat ik me zelf vermoord kwa om me problemen maat dan zie ik me vriendje janken en me ouders enbdat vind ik hellemaal kur beelden ik zou het nooit doen kwa ik bang ben voor de dood maar het is niet chill beelden van poolse door snijden en bloedbad lig en me vriendje binnen komt en zo aantref en gaat janken of ik me zelf ophang zoals je leest gaat er vam alles in me hooft om en not iets moet 6,2 voor bio halen anders zak ik geen diploma ben daar ook bang voor ik snap me leven niet ik snap het nut niet 

help me xxx geheim 


1 reactie

Reputatie 2
Badge +1

Beste Meisjegeheimpje,

 

Ik snap heel goed dat dit allemaal heel moeilijk is. Maar er is altijd nut in het leven, bedenk dat je later in je leven nog prachtige kinderen kan krijgen. En het onzekere in jezelf is echt niet nodig. Ik ken je niet eens en ik weet al dat je prachtig bent. Mijn vriendin was eerst ook onzeker, mijn moeder ook heel erg. Bijna elke meid is onzeker op jouw leeftijd. Maar beide mijn moeder en vriendin keken terug op hun foto’s en lachte zich kapot. Ze vonden het ongelofelijk dat ze ooit onzeker konden zijn. Je ziet het nu misschien niet maar je bent echt prachtig. En zelfmoord is sowieso nooit een oplossing. Het is een permanente oplossing voor een tijdelijk probleem. Ik heb zelf ook een paar keer zelfmoord proberen te plegen. Maar ik ben echt heel blij dat het me nooit is gelukt. Ik leef nu zo’n gelukkig leven. En ik weet 100% zeker dat jij dat ook gaat leven. Ik heb echt vertrouwen in je.

 

Met zeer lieve groet, T-Town

Reageer