Vraag

Advies enz

  • 15 April 2018
  • 3 reacties
  • 78 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik val vaak flauw, of bijna.
Ik heb geen idee hoe. Miss door boulimia?
En (dit hoort hier niet echt per se bij maar ik heb advies nodig) ik ben een beetje een meeloper. Dat groepje rookt, en soms rook ik ook. Ik voel me dan slecht, maar ik vind het beter dan gepest te worden. Tips?
En heel dat groepje pest ook, soms doe ik daar óók aan mee.

3 reacties

Reputatie 2
Badge +9
Verstandig is als jij is naar je huisarts toe gaat met deze problemen. Zei kunnen dan wel kijken wat er met je aan de hand is.

Dat je graag bij een groepje wil horen is oké, maar als dat groepje mensen pest en jij doet daar aan mee, dan is dat zeer slecht van je! Je weet toch wel wat je met zo'n iemand doet toch? Je maakt diegene zijn of haar leven kapot omdat je graag bij het groepje wilt horen? Belachelijk srs. Plaats jezelf is in diegene, hoe voel jij je dan? Zou jij dat leuk vinden of kunnen begrijpen omdat diegene bij een groepje hoort?

Stop daarmee doe het niet, kom liever op voor de gepeste jongen/ meisje. Dat is tenminste stoer en dan heb je tenminste lef anders niet.

Kijk dat je rookt I don't care. Doen er wel meer.

Zelf zou ik zeggen zoek een nieuw groepje waar je bij kunt horen zonder een ander daarmee pijn te moeten doen.

In iedergeval stop met pesten en ga naar een dokter!

Gr:Mr.S
Ik weet hoe het voelt om gepest te worden. Ik ben zelf ook gepest geweest. Ik denk dat ik vanaf morgen naar een ander groepje ga ofz. Want als ik het opneem voor iemand, word k sws uit t groepje gegooid dus ik kan beter zelf overstappen.

Het roken vinden de eenlingen (waar k eerst bij hoorde) ordinair.. maar mij boeit t nie
Hoi,

Je weet zelf hoe het voelt om gepest te worden, maar ondanks dat doe je er zelf aan mee. Ik vind dat vreemd, maar dat toont ook weer aan hoe erg je het dus vind. Beter stap je inderdaad uit het groepje, zoals je zelf al voorstelde. Ik denk ook niet dat je bij een groepje wilt horen waarbij je zoveel groepsdruk ervaart dat je dingen gaat doen die tegen jouw principes ingaan.

Door boulimia kun je inderdaad flauwvallen. Boulimia is namelijk niet gezond en zelfs gevaarlijk. Heb jij hier momenteel hulp voor? Zo niet, dan zou ik zo snel mogelijk naar je huisarts gaan om deze hulp wel te krijgen. Boulimia moet je niet onderschatten.

Roken is niet wenselijk, dit is namelijk ook erg slecht voor je. Als het je lukt, zou ik hiermee stoppen.

Succes,
Gr. Pin

Reageer