Beantwoord

ADHD

  • 30 October 2019
  • 3 reacties
  • 317 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo,

Ik zit er ergens mee. Ik heb moeite met concentreren ik ben een enorme flapuit en ik  raak alles kwijt, ben erg chaotisch ik ben ook erg druk en praat enorm veel  en Ik kan  niet stilzitten. Ik zit in 3havo en ik merk dat ik wel last hiervan heb op school. Ik kan bijvoorbeeld niet een lap tekst lezen voor mezelf en dan opdrachten maken. Op 1 of andere manier kan ik me er gwn niet op concentreren. Vandaar dat ik online met een vriend  zo'n ADHD test  heb gedaan. (Ik weet internet niet altijd betrouwbaar is )

En die vriend heeft adhd. en bij mij kwam dus een hogere percentage (95%) dan bij hem(85%). Ik heb geen volwassenen erover verteld of dat ik last van deze dingen had. Alleen wat beste vriendinnen. Help wat moet ik hiermee?!?😅

icon

Beste antwoord door Anonymous 30 October 2019, 19:38

Bekijk origineel

3 reacties

Hoi @Anoniem.175 

als je denkt dat jij ook ADHD hebt kun je daarvoor naar de huisarts toe gaan om te vragen of ze dat kunnen onderzoeken. Ik heb ook ADHD en ik heb ook heel veel last van chaotische gedachten en kan ook nooit stilzitten. Maar heb jij er heel veel last van? Dan kan je het er misschien over hebben met je huisarts over bepaalde medicijnen voor ADHD.

 

heyy 

 

Ik ben gediagnoseerd met adhd en een huisarts zal niet vel kunnen helpen je zal langs moeten gaan bij een neuroloog die zal aan de hand van een machine je hersengolven volgen en zo zal hij zien of je adhd hebt of gewoon dramatisch ahah.

Badge

Heyyy, ik heb zelf ADHD en alles wat je opnoemt zijn  simptonen van ADHD. En omdat ik zelf ook ADHD heb weet ik goed hoe het voelt. Als ik jou was zou ik het tegen je ouders/ mentor zeggen en dan kan je je misschien aanmelden voor een test. En het klinkt heel lullig dit maar als je echt heel druk bent in je hoofd dan moet je gwn ff 5 keer diep adem halen en ff aan iets anders denken. Dat helpt altijd voor mij als ik heel druk ben in mijn hoofd. 

Veel succ6 nog! Doeiii

Reageer