Vraag

aantal dingen waarbij ik hulp nodig heb

  • 4 June 2023
  • 3 reacties
  • 66 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hallo! Ik ben een jongen van 12 ik ga volgend jaar naar de eerste ik ga vwo doen Mr k ben voor een aantal dingen bang / heb hulp of uitleg ofz nodig!

4. Ik ben bang voor de middelbare 

5. Ik ben bang dat ik er niet bij ga horen

6. Ik ben bang dat k gepest ga worden

7. Welk haar zal k nemen voor middelbaar?

8 . Welke rugtas zal k nemen?


Drie vragen zijn verwijderd op grond van forumregel 6. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.

Het kopen van vapes is voor jongeren onder de achttien jaar niet toegestaan.


3 reacties

Badge

Ik snap je heel goed

ik heb nooit bij de goede groep gezeten en wordt altijd gepest 

ga echt NIET vapen!!!!

Hallo! Ik ben een jongen van 12 ik ga volgend jaar naar de eerste ik ga vwo doen Mr k ben voor een aantal dingen bang / heb hulp of uitleg ofz nodig!


4. Ik ben bang voor de middelbare  hoeft niet.  Voor iedereen in je klas is het spannend maar het weent heel snel. 

5. Ik ben bang dat ik er niet bij ga horen je moet juist jezelf zijn.  Niet stoer doen.  Dan maak je het snelste vrienden

6. Ik ben bang dat k gepest ga worden zie 4 en 5

7. Welk haar zal k nemen voor middelbaar? wat je leuk vindt

8 . Welke rugtas zal k nemen? eastpack 

 

 

Reputatie 3
Badge +1

Hallo! Ik ben een jongen van 12 ik ga volgend jaar naar de eerste ik ga vwo doen Mr k ben voor een aantal dingen bang / heb hulp of uitleg ofz nodig!

4. Ik ben bang voor de middelbare , is oké, is stiekem iedereen wel. Maar je zou er naar it moeten kijken, het is een hele nieuwe stap, een heel nieuw begin!

5. Ik ben bang dat ik er niet bij ga horen. Iedereen is nieuw en bang, je bent nooit de enige, door deze onzekerheden kom je juist bij elkaar. 

6. Ik ben bang dat k gepest ga worden. Dat gebeurt echt niet zo snel! Gewoon beste beentje voor zetten en laten zien we je wel niet bent! 

7. Welk haar zal k nemen voor middelbaar? Haha, maakt echt niets uit, k raad je aan geen midden scheiding te nemen of het te laten groeien tot lang. Daar worden snel meningen over gevonden. Heb je krullen laat het dan lekker groeien. 

8 . Welke rugtas zal k nemen?  Eentje die niet even groot is als je rug, dan wordt je echt uitgelachen. Maar niet te opvallend, waarschijnlijk wordt je tas gemarteld in de loop van de tijd dit schooljaar, dus niet te duur of te kostbaar, hoe het lekker simpel.

geen idee wat je hebt gezegd over vapen, maar ik doe het zelf ook, maar moet je niet aan beginnen, het kost geen problemen op


Drie vragen zijn verwijderd op grond van forumregel 6. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.

Het kopen van vapes is voor jongeren onder de achttien jaar niet toegestaan.

 

Reageer