Vraag

aanranding

  • 1 July 2018
  • 6 reacties
  • 374 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik vraag me af of ik aangerand ben, laatst stond ik bij de h&m en het was heel rustig, ik stond op de roltrap en er kwam opeens een oude man naar me toe lopen van ongeveer 70/80 jaar oud. Hij kwam naast me staan en duwde me tegen de reling aan van de roltrap en sloeg een arm om me heen en kneep met zijn hand in mijn borsten, met de andere hand wreef hij op mijn been richting mijn kruis. ik kon geen kant op en ik schrok ontzettend, ik was helemaal in shock en wist niet wat te doen/zeggen. Sommige dingen/details ben ik ook compleet vergeten, andere zie ik nog haarscherp als de dag van gister. toen we boven aan de roltrap waren pakte ik heel random een kledingstuk en liep ik snel naar een pashokje om even alleen te zijn en te kalmeren, vandaag de dag ben ik nog steeds ontzettend bang.. ik raak al helemaal in paniek als er een man een langere tijd achter me aan loopt. Ik heb er last van en ik wil er graag van af en graag vergeten.. Dit is de eerste keer dat ik dit iemand vertel.

6 reacties

ohja, zelf denk ik dat het niet echt aanranding maat betasten is.. Weet niet zeker
Wat heftig! Dit is zeker aanranding! Je weet dat je met je met de kindertelefoon kan chatten anoniem met mensen die er verstand van hebben. Die kunnen je zeker veder helpen!
Want je moet erover praten op die manier verwerkt je het goed.
Sterkte meid en succes!
Hoi,

Dit klinkt helaas wel als een aanrandig. Deze man had dat nooit bij jou mogen doen. Hij heeft je precies klem gezet, zodat jij inderdaad niks kon doen.

Even voor de duidelijkheid: dit is in geen mogelijkheid jouw schuld! Die man is gek en wist precies waar hij mee bezig was. Het had praktisch iedereen kunnen overkomen.

Het lijkt mij net als @livexx verstandig er met iemand over te praten. Dat kan met je ouders, een vriend(in), een docent, vertrouwenspersoon of de Kindertelefoon.

Je kunt eventueel ook aangifte doen. Zeker als het niet te lang geleden was. Dan zijn de camerabeelden waarschijnlijk nog beschikbaar voor de politie. Dit is daar zeker zwaar genoeg voor. Deze man heeft jou niet alleen aangerand, maar ook nog een minderjarige aangerand, dus dat wordt nog serieuzer genomen.

Ik hoop dat het je lukt het een plekje te geven!

Gr. Pin
bedankt @livexx @pin ! Ik zit er over na te denken om naar mijn mentor te gaan, aangezien mijn ouders me dan niet meer zo snel alleen op straat laten.
Hoi!

Wat vervelend dat dit gebeurd is. Je bent vast erg geschrokken. Er met iemand over praten kan inderdaad helpen, en je mentor is een goede optie. Heel dapper dat je dit durft vertellen. Ik vermoed dat je je beter zal voelen als je met je mentor gepraat hebt.

Aangifte kan inderdaad. Die man moet duidelijk gemaakt worden dat wat hij deed niet kan.

Groetjes
x
Goed dat je met je mentor gaat praten! Het lijkt mij wel verstandig het uiteindelijk ook met jouw ouders te delen. Als je wilt kan je mentor je daar dan bij helpen. Je kunt je ouders dan uitleggen dat jij nog steeds net zo veel kans hebt als iedereen om aangerand te worden, dus dat extra overbezorgdheid niet nodig is.

Reageer