aangerande meester

  • 29 February 2020
  • 4 reacties
  • 199 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Hallo!

Dit keer vertel ik niks over mijn zelfmoord problemen.  Maar over geheel iets anders.

In mijn vorige topic vertelde ik over een leuke groep 8 meester. Maar hij is eigenlijk heel streng. Kinderen vinden hem Leuk omdat hij al.en toe een grapje maakt. Maar het zijn altijd de zelfde grapjes, en hij houd alleen van zijn eigen grapjes.  Voor de rest zijn alle meiden van groep 8 het met een ding eens hij is een beetje seksueel. Altijd als hij langsloopt wrijft hij over de schouder van bepaalde meisjes. Hij doet dat vaak bij mij. Ook heeft hij bij mij wel eens toen hij voorbij liep over mijn borsten heen gestreeld en hij wrijft vaak over onze benen en hij pakt onze handen altijd heel vreemd vast.

Een jaar geleden heeft een moeder wel een klacht ingediend om precies het zelfde.

Ik kan mij ook aanstellen…

Maar ik voel me er niet fijn bij :(

Wat moet ik doen?

Alvast bedankt .

 


4 reacties

Ga naar de schooldirecteur en praat over de problemen.

Hey,

Als jij het niet fijn vind is het geen aanstellen denk ik. Ik zou het nog een keer met je ouders bespreken en die dan weer met school. Als je school er niks mee doet zou ik een het een juf/meester van jouw school vertellen die jij vertrouwd. Je moet natuurlijk wel doen wat voor jou het beste voelt!

Groetjes Alexa xxx

Reputatie 2
Badge +1

Ik heb een idee hierover bedacht en ik zou hier graag iedereens mening over weten.

Wat als we iemand  ( waarvan hij het handschrift niet herkend )    een annoniem briefje laten schrijven.  En zeggen dat  als hij hier niet mee ophoud we naar de directeur gaan?

 

Alvast bedankt voor je mening!!

 

-onnodige quote verwijderd-

Heyy

Kun je zeker doen! Of typ het en print het uit, dan zal hij het zeker niet ontdekken!

Groetjes

Kaas123

Reageer