Vraag

3de wiel

  • 24 June 2020
  • 4 reacties
  • 154 Bekeken

Badge

Hoi allemaal.

ik heb een leuke vriendinnengroep alleen 1 van me vriendinnen doet de afgelopen tijd een beetje raar tegen me. Vorige week is bijvoorbeeld m’n beugel eruit gegaan na een paar jaar. Het enige wat ze er over zei was “leuk voor je”.

Met diezelfde vriendin heb ik het ook wel eens leuk en spreek ik vaak af. Als we gewoon met z’n 2en afspreken hebben we het heel leuk enzo. Maar als er nog een vriendin van ons bij komt zijn ze heel close en voel ik me vaak t derde wiel. Ik beschouw die ene vriendin als mn allebeste vriendin maar zij mij blijkbaar niet. Ik zit hier best wel mee.

Wat moet ik nu doen?

Groetjes van mij x


4 reacties

Heyy

Ik snap je gevoelens wel. Had ik klein jaartje geleden ook een keer.

Ik denk dat het gewoon een beetje is dat je minder aandacht van haar krijgt. Wat natuurlijk niet erg is, iedereen wil een beetje aandacht. Ik denk dat je best je zorgen met je vriendin kunt bespreken.

Groetjs

Hoi!

Bespreek inderdaad met je vriendin hoe zij erover denkt of wat er aan de hand zou kunnen zijn. Zo kunnen jullie je vriendschap weer beter krijgen. Dan zou het moeten lukken!

 

liefs

Aii das echt vervelend. K heb dat ook wel ns gehad. Ik zou dan gewoon weg gaan en lekker laten weten dat jij er ook geen zin meer in hebt. En hopen dat ze zich schuldig gaan voelen. Ga gewoon opzoek naar nieuwe vrienden. Dat had ik toen ook gedaan..

Badge

hallo south

wat herken ik me hier zo erg in ik heb dat een jaar geleden ook gehad.  en ik was gaan kijken of ik ook met anderen mensn kan p trekken. dat je nog extra mensen op schol hebt en niet alleen hun. want als hun weer rot doen kan jij naar je anderen vrienden gaan en zit je niet meer alleen (als dat gebeurd) en nog een tip die ik je kan geven is dat je met je vrienden moet praten want misschien hebben ze het helemaal niet door.

xxx stelpa

Reageer