Hii,
Nou een tijdje geleden ben ik gestopt met snijden. Dat ging moeilijk. En begon andere dingen te doen. Bv. Ik heb me verbrand met een deo spuitbus. Me hand is helemaal rood en ik heb scheuren. Ik heb ook 3mislukte zm-pogingen gehad. Ik wou in een diepe meer springen. Dat lukte niet omdat ik dacht aan iemand waar ik veel van hou. Ik was ook op het treinstation en wou naar de rails lopen. Alleen me moeder en veel mensen stonden erbij. En als laatste had ik een zak om me hoofd heel stevig dichtgepakt. En viel ik bijna flauw. Alleen hoorde ik me broertje de trap oprennen toen deed ik de zak snel weg maar ik zag wel alles draaien. Ik wil hier gwn niet meer zijn. Niemand geeft om me. Dat zeggen ze wel maar ik voel van niet. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.?
Thxx....
Luna
3 mislukte zm-pogingen......
A
A
Er zijn zeker mensen die van jou houden: je ouders , de rest van je familie, mensen op school waarschijnlijk ook.
Ik raad jou aan om contact op te nemen met mensen van school of een (huis)arts vanwege je verwondingen en dan hoop ik dat je ook hulp krijgt voor die negatieve gedachten om het zo maar te noemen.
Ik raad jou aan om contact op te nemen met mensen van school of een (huis)arts vanwege je verwondingen en dan hoop ik dat je ook hulp krijgt voor die negatieve gedachten om het zo maar te noemen.
A
Heyhey, ik wil een zeggen dat als je uit het leven stapt je de negatieve dingen beëindigd, maar ook de positieve en leuke dingen. Alle leuke herinneringen zijn ineens weg, je familie, alles. Het is een soort opgeven, je kunt beter vechten voor je leven!!!♡
xx me
xx me
A
Hey,
De mensen waar jij voor blijft leven, voelen hetzelfde voor jou als jij voor hen! Zij zouden er kapot van zijn als jij zelfmoord pleegt! Stap naar ze toe en vertel ze je problemen. Laat ze je helpen, want jij mag geholpen worden! Jij verdient een mooi leven :)
Jouw pogingen zijn mislult omdat je te graag wilt leven, misschien niet voor jezelf, maar wel voor een ander. Dat is mooi! Maar je moet ook leren houden van jezelf! Jij kan dit en jij bent het waard, onthoud dat!
Gr. Pin
De mensen waar jij voor blijft leven, voelen hetzelfde voor jou als jij voor hen! Zij zouden er kapot van zijn als jij zelfmoord pleegt! Stap naar ze toe en vertel ze je problemen. Laat ze je helpen, want jij mag geholpen worden! Jij verdient een mooi leven :)
Jouw pogingen zijn mislult omdat je te graag wilt leven, misschien niet voor jezelf, maar wel voor een ander. Dat is mooi! Maar je moet ook leren houden van jezelf! Jij kan dit en jij bent het waard, onthoud dat!
Gr. Pin
A
Heyhey, supergoede opmerkingen, Pin!!!
xx me
xx me
A
Hii, thx voor jullie reacties en jullie hulp. Ik krijg tranen omdat jullie me helpen en accepteren. Ik ga het proberen. Als ik het niet voor mezelf wil doen. Doe ik het wel voor de mensen die van me houden en voor jullie. Ik hou echt van jullie. Thxx ❤❤
A
Heyhey, ja hallooooow nu krijg ik ook tranen in mn ogen!! ; ) Ik ben heel blij dat we je hebben kunnen helpen. Ly2♡
xx me
xx me
A
Ik wil jullie echt nooit meer kwijt❤❤❤❤
A
Hey,
Het forum is er als een veilige plek en er zullen altijd mensen zijn om te helpen en te ondersteunen! Je bent niet alleen!
Gr. Pin
Het forum is er als een veilige plek en er zullen altijd mensen zijn om te helpen en te ondersteunen! Je bent niet alleen!
Gr. Pin
A
Wat Pin zegt klopt Helemaal
Op het forum kan je je problemen vertellen, jezelf zijn, je muren naar beneden laten en je laten Vallen terwijl je opvangen
Er zijn genoeg mensen die van je houden
Des te meer reden om niet een einde aan je leven Te maken
Iedereen voelt zich weleens alleen, achtergelaten, als niks etc.
Tuurlijk zullen er ook mensen zijn die je haten en je dood willen hebben (ik ga het nu meer over het algemeen hebben en minder over jou persoonlijk) maar jij/wij zijn sterk
Dus niet alleen moet je blijven leven omdat mensen niet zonder je kunnen of omdat het leven een prachtige eenmalige kans is om de wereld te veranderen
Maar ook om te laten zien aan mogelijke haters dat je sterk bent en niet weggaat zonder gevecht
Nu weer FF terug naar jou
Probeer sterk te blijven Luna
Ik weet dat je het kan
Op het forum kan je je problemen vertellen, jezelf zijn, je muren naar beneden laten en je laten Vallen terwijl je opvangen
Er zijn genoeg mensen die van je houden
Des te meer reden om niet een einde aan je leven Te maken
Iedereen voelt zich weleens alleen, achtergelaten, als niks etc.
Tuurlijk zullen er ook mensen zijn die je haten en je dood willen hebben (ik ga het nu meer over het algemeen hebben en minder over jou persoonlijk) maar jij/wij zijn sterk
Dus niet alleen moet je blijven leven omdat mensen niet zonder je kunnen of omdat het leven een prachtige eenmalige kans is om de wereld te veranderen
Maar ook om te laten zien aan mogelijke haters dat je sterk bent en niet weggaat zonder gevecht
Nu weer FF terug naar jou
Probeer sterk te blijven Luna
Ik weet dat je het kan
A
@angovis
Thx voor je reactie. Ik krijg ook van jou reactie tranen. Zo heb ik toch een gevoel dat mensen er voor me zijn..... En van me houden. Ik heb daar zelf zo een gevoel dat het zeldsaam is bij mij. Echt dankje.
Xxx Luna ❤
Thx voor je reactie. Ik krijg ook van jou reactie tranen. Zo heb ik toch een gevoel dat mensen er voor me zijn..... En van me houden. Ik heb daar zelf zo een gevoel dat het zeldsaam is bij mij. Echt dankje.
Xxx Luna ❤
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.